Toon posts:

Dell versus anderen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor het bedrijf waar ik werk nieuwe servers gaan aanschaffen, we hebben nu de Dell PE2600 servers in gebruik, we hebben van de 40 servers maar een paar problemen gehad. Op zich was de service aardig goed maar in een geval niet. Mijn vraag is dan ook wat zijn jullie ervaringen met Dell.

Verwijderd

wat is dit voor een topic?

service op servers is ok, op desktops niet imho.
maar ik kies nog steeds liever voor compaq (hp intussen, maar ze zijn gelukkig verder gegaan op de compaq proliant line :))

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:27

FastBunny

Give it the Works !

Denk dat dat erg wisselend is. Dell heeft nu eenmaal de naam dat ze voor consumenten en desktops slechte service bieden. Bij ons bedrijf hebben we 30 desktops, 15 laptops en 12 servers van Dell en als er iets is, je belt op en morgen krijg je het vervangende onderderdeel of een monteur :) Niets mis mee :Y)
Als je al een berg servers van Dell hebt, waarom zou je dan overstappen?

[ Voor 12% gewijzigd door FastBunny op 01-02-2006 15:13 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Daar is dit forum niet voor bedoeld. Neem voor je post in het vervolg graag even Policy - Professional Networking & Servers door.

Dit topic is gesloten.