[PC] Torino 2006

Pagina: 1
Acties:
  • 2.022 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Topicstarter
Wie heeft dit spel ook en wat vinden jullie ervan?

http://www.olympicvideogames.com

Torino 2006 Olympic Winter Games is het officiële spel voor de Olympische Winterspelen van 2006. In het spel zijn meerdere sporten te vinden, waaronder schaatsen, bobsleeën, biathlon en nog veel meer. Het is een Arcade gerichte 3D simulatie van de meest populaire Wintersporten. Torino 2006 richt zich op de grote schare liefhebbers van de Olympische Winterspelen, alsook op de casual gamer die van sportgames houdt.

screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=56806
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=56800
Afbeeldingslocatie: http://www.insidegamer.nl/getimage.php?id=56799

Mijn plus en min punten:

plus:
- Mooie graphics
- Leuke uitdagingen

min:
- Voor mij te Arcade achtig
- Je strijdt niet tegen personen maar tegen 'computer1, computer2' etc.
- Je kan alleen als vrouw schaatsen

Ben nog maar net mee bezig.. Op zich best leuk..
Maaruh wie speelt het ook?

[ Voor 55% gewijzigd door Andre21 op 02-02-2006 00:06 ]

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inhoud van de startpost is iets te mager om informatief te zijn. Het hoeft geen uitgebreide startpost te zijn. Een linkje naar de officiële site samen met wat informatie en een enkele screenshots is genoeg.

Zou je dat nog even aan kunnen passen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Topicstarter
zo goed?

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt de bediening van het spel. Is het "buttonbashen" zoals bij Athene 2004 (ps2) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt alleen als vrouw schaatsen? :? Waarom dat? :? :?

Raar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit spel dus echt slecht. Ik weet niet wat voor games jij normaal speelt, maar naar mijn mening is dit spel:

1. Te lelijk. Er zijn genoeg nieuwe games die echt veel mooiere graphics tonen. Heb je niet zo'n goeie PC dan is het mischien nog mooi. Maar speel je de allernieuwste spellen dan is het wel duidelijk dat dit er niet uitziet.
2. Buttonbashen. Het is ook wel logisch dat de graphics zo slecht zijn. Als je bijvoorbeeld schaatst dan moet je aan het begin zo snel je kunt naar links en naar rechts drukken. Na die sprint moet je het balkje steeds naar links en naar rechts voldoende vullen om maximale speed te halen. Wie heeft hier nou lol in? Ik vind dat er wel een iets uitdagender gameplay had ingemogen.
3. Te weinig onderdelen. Niet dat het mij wat uitmaakt, ik speel het toch al niet meer. De onderdelen zijn dermate matig, dat ik me na een uur al begon te vervelen.
Je hebt 4 spelmodi:
1) Kampioenschap (16 onderdelen). Je speelt alle onderdelen en je bent winnaar als je de meeste overall punten (zie dit als medailles) hebt veroverd
2) Kampioenschap (9 onderdelen). Hetzelfde als hiervoor maar dan met 9 onderdelen die worden gekozen door de computer zelf.
3) Custom kampioenschap. Hierin mag je zelf bepalen wat de onderdelen zullen zijn op je kampioenschap.
4) Single Event. Spreekt voorzich. Je kunt kiezen welk discipline je wilt spelen en daarbij probeer je dan de records te halen. (overigens ben je binnen 2 uur winnaar van elk event en sta je eerste in alle rankings)

Moet ik nog doorgaan? Ik denk dat het wel duidelijk is dat dit spel zeer slecht presteert en het moet hebben van de hype om de Olympische winter spelen zelf. De prijs is (na ik dacht) E 30,--. Nou ze kunnen hem van mijn kant meteen de budgetbak in gooien.

M.v.G,
Grecco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21

Andre21

Inmiddels 39....

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 10:52:
Hoe werkt de bediening van het spel. Is het "buttonbashen" zoals bij Athene 2004 (ps2) ?
Yep rammen als gekken de eerste 100m schaatsen..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet me denken aan olympic wintergames wat stond op 1 floppy!!! Daar was dat schaatsen ook zo bagger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:15:
doet me denken aan olympic wintergames wat stond op 1 floppy!!! Daar was dat schaatsen ook zo bagger!
haha dat kan ik me nog herinneren. Dat stond vroeger bij ons op de computers op de basisschool euhmmm 10 jaar geleden. Besturing is niks veranderd dus :P Beetje jammer idd. Kan beter ergens anders me geld aan uitgeven zo te zien ;) Jammer. Ik heb ook de zomerspelen van 2004 op ps2 en dat is veel leuker. Dan weet ik niet of dat door het spel komt of omdat ik zomerspelen gewoon leuker vindt dan de winterspelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:10
gisteren de xbox versie gespeeld.

Volgens mij een van de betere OS spellen van de laatste decennia
(misschien was winter games op 1 floppy nog beter).

Wilde het spel gewoon eens proberen, en direct een volledige wedstrijd (16 delen) afgewerkt.
Je kunt niet enkel als vrouw schaatsen, je speelt namelijk met meerdere characters tergelijkertijd,
als land dus.

Kan er wel inkomen dat voor jonge gamertjes het spel niet flashy, flitsend, moeilijk, langdurig genoeg is,
maar voor mij ruim voldoende als ontspannend tussendoortje tussen het andere geweld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsjarlie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:32:
gisteren de xbox versie gespeeld.

Volgens mij een van de betere OS spellen van de laatste decennia
(misschien was winter games op 1 floppy nog beter).

Wilde het spel gewoon eens proberen, en direct een volledige wedstrijd (16 delen) afgewerkt.
Je kunt niet enkel als vrouw schaatsen, je speelt namelijk met meerdere characters tergelijkertijd,
als land dus.

Kan er wel inkomen dat voor jonge gamertjes het spel niet flashy, flitsend, moeilijk, langdurig genoeg is,
maar voor mij ruim voldoende als ontspannend tussendoortje tussen het andere geweld. :)
Ik als jong gamertje (zoals jij dat zegt :r) ben ervan overtuigd dat veel 'oude rotten' dezelfde mening delen als mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik moet zeggen dat het downhill skiën mij boeit. Het is de kunst om net dat beetje sneller te zijn en je zal je verbazen hoe dicht de tijden bij elkaar liggen op 't end. Fascinerend. Misschien nog meer mensen hier die een downhill-fetish er op nahouden?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bertenernie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:10:
Ik moet zeggen dat het downhill skiën mij boeit. Het is de kunst om net dat beetje sneller te zijn en je zal je verbazen hoe dicht de tijden bij elkaar liggen op 't end. Fascinerend. Misschien nog meer mensen hier die een downhill-fetish er op nahouden?
Als dat 'je ding' is, heb je deze al geprobeerd? http://skichallenge.orf.at/
Gratis download: http://skichallenge.orf.at/challenge/stories/download/#body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 08:06

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 12:17:
[...]

Ik als jong gamertje (zoals jij dat zegt :r) ben ervan overtuigd dat veel 'oude rotten' dezelfde mening delen als mij.
De pro's ook.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/930817.asp?q=torino

Maar het spel zal toch wel als een gek gaan verkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Piggen op 09-02-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
heb het heel even gespeeld daarna snel weer gedeinstalleert en weer snel terug naar CoD2 :) hou het wel bij shooters dit was me veel te saai :) zit er opzich leuk uit maar begint snel te vervelen

Metal to the bone

Pagina: 1