Acer Aspire 5672WLMi & het DVD slot

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11-2023
Bij deze wil ik iedereen af raden een 5672WMLi te kopen. Ten eerste is het beeldscherm is extreem reflecterend, zeer irritant...

ten tweede, en hier heb ik al meer over gehoord, is de kwaliteit van de DVDbrander veel te laag. Bij mij is het dus zelfs het geval dat het gehele ding niet eens open gaat als ik op t verdomde knopje druk.

Nou heb ik net zo'n acer mannetje aan de telefoon gehad, en der was geeneens een simpele oplossing voor. Nee, meneertje moest het ding maar weer netjes inpakken en meegeven aan de UPS meneer... leuk! hoe lang duurt zo'n reparatie nou? tja uh, normaal gesproken moet dit binnen 5 werkdagen gedaan zijn... jaja.. GODVERDOMME.
ipv dat ze nou even een monteurtje langsturen ofzo. nee hoor. idioten, zo'n simpel foutje ken je toch niet maken...

AAAAH!

Thomas Ligthart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Dit topic zal wel gesloten worden maar ook wil ik even reageren:

ACER SUCKSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-11-2023
mijn dank voor dit medeleven

Thomas Ligthart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
Mee eens, maar om dit nou zo te uiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Uuhh.. mss dat therapie iets voor je is?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37
Het nut van dit topic is mij niet helemaal duidelijk.... :P

Maar verder snap ik niet waarom de laptop moet worden opgestuurd voor zo'n onbenullig probleem. Het lijkt me makkelijker (en goedkoper!) om gewoon een vervangend onderdeel te sturen en de klant dit zelf te laten vervangen. Zo gaat dat bij IBM trouwens. Bepaalde onderdelen zijn customer replacable en worden gewoon per post verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 15:47
Wanneer heb je 'm gekocht?
Bij de meeste winkels kun je m gewoon omruilen als het apparaat al binnen 8 dagen na aankoop kuren vertoont.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ten eerste is het beeldscherm is extreem reflecterend, zeer irritant...
Jammer, maar dit staat ook in de specificaties...
ipv dat ze nou even een monteurtje langsturen ofzo. nee hoor. idioten, zo'n simpel foutje ken je toch niet maken...
Op de Acer website staat ook vast 1 jaar pickup & return, of iets in die richting. Dat is zeker wat anders dan Onsite Service.

Met andere woorden, geen reden om je op Acer af te reageren voor deze punten, dit had je allemaal kunnen controleren... :z

[ Voor 59% gewijzigd door Frietsaus op 01-02-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
LPC schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:20:
Bij mij is het dus zelfs het geval dat het gehele ding niet eens open gaat als ik op t verdomde knopje druk.
Ik heb ook de Acer Aspire 5672 WLMI en volgens mij is het niet de bedoeling dat er iets opengaat als je op het knopje drukt. Je kunt de cd gewoon erin schuiven en als je op het knopje drukt, gooit hij de cd er weer uit. :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Diamond AT schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:43:
[...]

Ik heb ook de Acer Aspire 5672 WLMI en volgens mij is het niet de bedoeling dat er iets opengaat als je op het knopje drukt. Je kunt de cd gewoon erin schuiven en als je op het knopje drukt, gooit hij de cd er weer uit.
bwhaha, dat is nog eens een zinvolle topickick, wat een prutser, die TS :D

Anyway, had van de week ook gedonder met mijn Acer 5043WLMi, wifi viel steeds uit, bleek dat het ledje niet alleen een ledje was, maar ook een knop om je wifi mee in- en uit te schakelen 8)7 :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 13:59

Turkish

zhé germans

onzintopic, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.