UItbreiding Tiscali Wholesale?

Pagina: 1
Acties:

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Helaas gaat mijn huidige internetprovider (voor thuis) stoppen met providen. Daarom ben ik gaan zoeken op providers die aantrekkelijke toegang voor minder dan 25 euro aanbieden. Ik heb wat rondgekeken en vergeleken, en uiteindelijk mijn zinnen gezet op een Quicknet-ADSL aansluiting. Helaas is BabyXL/Tiscali niet beschikbaar in mijn centrale. In Slecht nieuws voor BBned en BaByXL netwerken heb ik gezien dat BabyXL niet meer verder gaan uitbreiden. Als dat niet zo is, zou ik eventueel even kunnen wachten (geen jaarcontract afsluiten), als dat wel zo is, zou ik een afweging gaan maken tussen Wannadoo en Speedlinq, Tele2 en de (aan) KPN (gelieerden)... Heeft iemand meer info? (Ik mail Tiscali natuurlijk ook...)

Verwijderd

check even Pilmo, zij hebben een goede aanbieding! Ik zit er zelf ook over na te denken, ik kan namelijk glasvezel krijgen.

Succes,

Patrick

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Tja, maar niet bij mij in de buurt :( er zijn wel anderen die "mogelijk" iets gaan doen...

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Weet niemand iets over uitbreidingsplannen van Tiscali?

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Topicstarter
Tja, ik zal maar even wachten en het overgaan op een andere provider zo lang mogelijk uitstellen.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 12:01

IEF

Why so serious?

Ik zou vooralsnog niet al te veel verwachten mbt Tiscali netwerkuitbreiding.

Ik werk bij een van Tiscali Wholesale's partners, en verdere netwerkuitbreiding staat de komende tijd absoluut niet meer op de agenda.

Op dit moment zijn ze druk bezig met alle HUIDIGE centrales naar ADSL2+ te migreren.

Verwachting is pas dat ze weer (mondjesmaat) gaan uitbreiden indien praktisch het hele netwerk
ADSL2+ is.
Pagina: 1