Windows 2003 SBS "Doorgaan met installatie" crasht

Pagina: 1
Acties:

• Briefcase
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Iemand heeft hier Windows 2003 SBS ooit eens geinstalleerd en vervolgens halverwege opgehouden met de setup, dat ding heeft hier al die tijd prima gedraait als fileserver en als basis voor een Pervasive SQL server. , maar nu moet er exchange op komen te draaien en dus moet die knop "Doorgaan met de Setup" weer benut worden.

Ik krijg dan ook netjes de wizzard maar bij het het drukken op voltooien gebeurt er niets. Teven krijg ik bij het aanzetten van de setup de melding dat "het delen van de internetverbinding is uitgeschakeld" en dan "het wachtwoord van de herstelmodus van directory-services wordt gesynchroniseerd met het wachtwoord van de ingebouwde Administrator-account"

Op zich had ik zelf al het idee om windows er opnieuw op te ketsen, maar zie heel erg op tegen het kopiëren van 500GB aan mails etc etc etc.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:

- Windows opnieuw opgestart.
- Praktisch alle windows onderdelen opnieuw geinstalleerd in het configuratiescherm
- Netwerkkaarten opnieuw geinstalleerd
- Op zoek geweest naar de knop Serverbeheer in mijn start menu, die blijkbaar ook niet is meegekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Briefcase op 01-02-2006 12:32 ]

Lorem Ipsum Fujitsu