[phpBB] IPadressen zien.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:09
Voor zover ik weet kunnen users in phpBB helemaal niet zien vanaf wel ipadres iets gepost wordt toch?
Ik ben nml een forum aan het opzetten, en kwam tijdens het downloaden van een paar addons ook een "IP adress viewable by admin only" optie tegen... Net alsof het nu wel mogelijk zou zijn...

Wie weet of ik dit persee moet installeren, of dat het nu ook al niet mogelijk is?
Als ik inlog als user kom ik iig niet ver als ik naar IP's zoek, daar zie ik niks van..

There is no replacement for displacement!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
mm moet jij ondertussen niet weten dat PW voor eigen code is?
mm verwar je met iemand anders.
anyway, PW is voor eigen code ;)

probeer het eens op het phpBB forum, die hebben een best goede community

mocht je zelf willen proggen in phpBB code willen we je best helpen, maar dan moet je toch iets meer openingspost doen.. (dus wat al geprobered etc.)

[ Voor 49% gewijzigd door BasieP op 01-02-2006 12:22 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-04 17:17

Xtremelead

powered by E-MU

Als "modje" en admin kan je ip adressen opvragen. Normale users niet.
Met deze addon kunnen de modjes dat dus ook niet meer

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-04 12:09
Ik stond idd te twijfelen tussen SA en PW

Ok, bedankt, hoef ik het niet te installen, modjes mogen dat gewoon :)

There is no replacement for displacement!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Waarom zou je users toegang willen geven tot zulke informatie? Wat schiet een user ermee op, om per posting van een user het IP-adres te zien van die user? Lijkt me juist niet meer dan logisch, dat dat niet kan uit veiligheidsredenen... :) Of bedoel je om alleen het IP van de ingelogde user, bij een posting te zien? Dus dat Pietje alleen zijn IP ziet (van het posten van het bericht) bij een bericht van hem? :)

Anyway, modjes en admins kunnen zoals gezegt dat IP adres opvragen per posting of per user (of beide)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heeft dit met ontwikkelen te maken? Dat phpBB toevallig in PHP is geschreven wil natuurlijk niet zeggen dat je een phpBB topic moet openen in een forumdeel wat te maken heeft met ontwikkelen ;)

Anyway, probeer het eerst eens op het phpBB support forum, daar kunnen ze je denk ik prima helpen. Zo niet, dan zou je inderdaad een topic kunnen openen in Software Algemeen. Let dan wel op het beleids topic aldaar en probeer het eerst eens op het support forum van phpBB zelf.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.