There is no replacement for displacement!
mm moet jij ondertussen niet weten dat PW voor eigen code is?
mm verwar je met iemand anders.
anyway, PW is voor eigen code
probeer het eens op het phpBB forum, die hebben een best goede community
mocht je zelf willen proggen in phpBB code willen we je best helpen, maar dan moet je toch iets meer openingspost doen.. (dus wat al geprobered etc.)
mm verwar je met iemand anders.
anyway, PW is voor eigen code
probeer het eens op het phpBB forum, die hebben een best goede community
mocht je zelf willen proggen in phpBB code willen we je best helpen, maar dan moet je toch iets meer openingspost doen.. (dus wat al geprobered etc.)
[ Voor 49% gewijzigd door BasieP op 01-02-2006 12:22 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Als "modje" en admin kan je ip adressen opvragen. Normale users niet.
Met deze addon kunnen de modjes dat dus ook niet meer
Met deze addon kunnen de modjes dat dus ook niet meer
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Ik stond idd te twijfelen tussen SA en PW
Ok, bedankt, hoef ik het niet te installen, modjes mogen dat gewoon
Ok, bedankt, hoef ik het niet te installen, modjes mogen dat gewoon
There is no replacement for displacement!
Waarom zou je users toegang willen geven tot zulke informatie? Wat schiet een user ermee op, om per posting van een user het IP-adres te zien van die user? Lijkt me juist niet meer dan logisch, dat dat niet kan uit veiligheidsredenen...
Of bedoel je om alleen het IP van de ingelogde user, bij een posting te zien? Dus dat Pietje alleen zijn IP ziet (van het posten van het bericht) bij een bericht van hem? 
Anyway, modjes en admins kunnen zoals gezegt dat IP adres opvragen per posting of per user (of beide)
Anyway, modjes en admins kunnen zoals gezegt dat IP adres opvragen per posting of per user (of beide)
Wat heeft dit met ontwikkelen te maken? Dat phpBB toevallig in PHP is geschreven wil natuurlijk niet zeggen dat je een phpBB topic moet openen in een forumdeel wat te maken heeft met ontwikkelen 
Anyway, probeer het eerst eens op het phpBB support forum, daar kunnen ze je denk ik prima helpen. Zo niet, dan zou je inderdaad een topic kunnen openen in Software Algemeen. Let dan wel op het beleids topic aldaar en probeer het eerst eens op het support forum van phpBB zelf.
Anyway, probeer het eerst eens op het phpBB support forum, daar kunnen ze je denk ik prima helpen. Zo niet, dan zou je inderdaad een topic kunnen openen in Software Algemeen. Let dan wel op het beleids topic aldaar en probeer het eerst eens op het support forum van phpBB zelf.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()