Hoi, ik heb nu SBQueueu thuis draaien en de SoB-client op die pc communiceert goed met het queue-programma maar toch werkt het nog niet echt lekker en hoop ik dat de meer ervaren gebruikers van dit programma me kunnen helpen.
1) hoe het queue programma zo in te stellen dat deze automatisch met de pc opstart en direct als server gaat werken (moet nu steeds de optie "server" aanklikken in de tool)
2) als queue afsluit (stroomuitval bv of simpelweg de pc uitzetten) worden de verwerkte (opgespaarde) blokjes dan bewaard? Of zijn ze gewoon weg?
3) hoe krijg ik het zo dat het queue programma in m'n systray komt?
4) haalt het queue programma automatisch nieuwe wu's op of moet je handmatig de buffer vergroten?
M'n pc's draaien overigens allemaal winxp-pro.
Alvast bedankt
1) hoe het queue programma zo in te stellen dat deze automatisch met de pc opstart en direct als server gaat werken (moet nu steeds de optie "server" aanklikken in de tool)
2) als queue afsluit (stroomuitval bv of simpelweg de pc uitzetten) worden de verwerkte (opgespaarde) blokjes dan bewaard? Of zijn ze gewoon weg?
3) hoe krijg ik het zo dat het queue programma in m'n systray komt?
4) haalt het queue programma automatisch nieuwe wu's op of moet je handmatig de buffer vergroten?
M'n pc's draaien overigens allemaal winxp-pro.
Alvast bedankt
Le Meow