Toon posts:

Bijgeloof? Alleen succesvolle opstart met windows cdin cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc loopt sinds ik heb lopen knoeien met een koeler vaker vast.
Of mss is het iets anders.

Maar feit blijft dat ik meerdere malen de pc probeer op te starten. En enkel als ik er een xpcd ingooi. Deze het weer doet. Is dat niet vreemd?

------
Edit: Ik denk dat het probleem begonnen is met een bezoek aan de windows site. Ik wou windows movie maker downloaden. Ging niet zo goed. Vervolgens de pc met de uitknop van de kast uitgezet.
Maar ik had de pc uit moeten zetten volgens de normale manier want dan kon windows updates instaleren.

Ik denk dat het nu wel opgelost is.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 10:49 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

"Ik denk dat het nu wel opgelost is."

En wat was de oplossing dan? Of lees ik je post verkeerd? Ik kan de oplossing er in ieder geval niet echt uit opmaken dus misschien dat je het nog even kan toelichten?
Dat is wel zo handig voor de mensen die in de toekomst dit topic tegenkomen m.b.v. de search :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Als je windows afsluit krijg je drie opties. met drie tekeningen. een groene een rode en een gele. (restart,shut down, slapen)
Bij de shutdown zat opeens een windows schildje met de medeling press this one to shut down and install updates.

Dit heb ik dus nog niet eerder gezien aangezien ik de knop om em uit te zetten van de Case gebruik.

Nu starte hij iig op zonder cd. ben benieuwd naar de volgende herstart :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:47:
Als je windows afsluit krijg je drie opties. met drie tekeningen. een groene een rode en een gele. (restart,shut down, slapen)
Bij de shutdown zat opeens een windows schildje met de medeling press this one to shut down and install updates.
Ja, dat is juist handig.. en dit:
Dit heb ik dus nog niet eerder gezien aangezien ik de knop om em uit te zetten van de Case gebruik.
Kan je beter niet meer doen want dan forceer je Windows om alle openstaande programma's af te schieten en worden misschien sommige belangrijke programma's niet netjes afgesloten. Dit is gewoon niet de manier hoe je het moet doen. Gebruik liever gewoon start -> afsluiten.
Nu starte hij iig op zonder cd. ben benieuwd naar de volgende herstart :)
Mooi, maar toch ben ik benieuwd naar wat dit alles (het afsluiten e.d.) nou te maken had met het opstarten van je pc.. :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

DeMoN schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:56:
[...]

Ja, dat is juist handig.. en dit:

[...]

Kan je beter niet meer doen want dan forceer je Windows om alle openstaande programma's af te schieten en worden misschien sommige belangrijke programma's niet netjes afgesloten. Dit is gewoon niet de manier hoe je het moet doen. Gebruik liever gewoon start -> afsluiten.

[...]

Mooi, maar toch ben ik benieuwd naar wat dit alles (het afsluiten e.d.) nou te maken had met het opstarten van je pc.. :)
Ik heb ook wel dat ik op 'NU AFSLUITEN!!!111' moet klikken wanneer ik op de 'Uit' knop druk, dus volgens mij is het een goed doordacht Windows Feature die niet de programma's vernagelt :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Gamo schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:02:
[...]

Ik heb ook wel dat ik op 'NU AFSLUITEN!!!111' moet klikken wanneer ik op de 'Uit' knop druk, dus volgens mij is het een goed doordacht Windows Feature die niet de programma's vernagelt :)
Je hebt het over de "Nu Beindigen" oid? :)
Daar zit op dat moment toch een time-out op? Als je dan 10 sec. of zo niets doen dan sluit hij alsnog geforceerd dat programma af.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer echt duidelijk te zijn.

:) ok Bij het kiezen van de sluit af optie (ipv uitknop) Instaleerde hij updates.

Dit kon hij nooit doen, Omdat ik op de uitknop duw standaard.

Dus nadat ik de pc rustig zijn update-je liet doen. was alles weer boter kaas en eieren

Edit: mss niet netjes maar ik heb nog een vraag onbeantwoord over downloaden en verplaatsen ipv copy. Check user postings.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:05 ]

Pagina: 1