Na een nachtje zoeken achter een irri error melding ivm mijn hd maakt mijn pc piepende geluiden tijdens een controle vh systeembestand (online controleermethode via de website van seagate) en bv ook tijdens het terugzetten van een image(toen was het heel erg). Vreemd genoeg is dit enkel wanneer er die bepaalde HD activiteit is en nog vreemder, het is niet de harde schijf die piept
, maar mijn moederbord...
Het geluid komt (vermoedelijk) van naast de processor (denk aan de linkerkant van de proc), waar de spoelen en die andere "dingen staan" (weet de naam er niet van). Ik kan het het best omschrijven als het gepiep van muizen, een hoge toon (daardoor heel erg irritant).
Voorheen deed de pc dit niet, een mogelijke verklaring is mss dat ik er nu al zeer lang zit op te werken?
ter info: mijn mobo is een msi k8n neo platinum
zegt jullie dit toevallig iets?
een goede morgen @alle tweakers
Het geluid komt (vermoedelijk) van naast de processor (denk aan de linkerkant van de proc), waar de spoelen en die andere "dingen staan" (weet de naam er niet van). Ik kan het het best omschrijven als het gepiep van muizen, een hoge toon (daardoor heel erg irritant).
Voorheen deed de pc dit niet, een mogelijke verklaring is mss dat ik er nu al zeer lang zit op te werken?
ter info: mijn mobo is een msi k8n neo platinum
zegt jullie dit toevallig iets?
een goede morgen @alle tweakers
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 06:41 ]