Hallo 
Jullie denken vast hier is het zoveelste topic weer met dezelfde vragen maar toch!
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem.
Het systeem gaat gebruikt worden voornamelijk voor:
-gamen (call of duty 2, doom 3 etc.)
-msnen af en toe photosjoeepen
-downloaden etc.
Daarnaast wil ik voorlopig de komende 2 tot 3 jaar ermee vooruit.
Nu heb ik het volgende systeem in mijn hoofd (suggesties zijn welkom uiteraard):
AMD Athlon 64 3700+ (ivm met de 1mb cache, en redelijke prijs)
Asus A8N32-SLI Deluxe (passief gekoeld en SLI full ondersteund word) (of heel misschien een A8N-SLI)
Kingston geheugen 1024MB (ben ik nog niet uit welk type)
verder een snelle maxtor s-ata schijf (vind ik niet zo important welk model op dit moment)
Als scherm gebruik ik een Samsung TFT 19 inch 913N (8ms) of mijn JVC 26 inch LCD scherm.
Alleen twijfel ik nog over de videokaart. Ik heb hiervoor uren topics bekeken en forums op o.a. tweakers, tomshardware gewoon google etc. Met het gevolg dat ik nu dus letterlijk verzuip in een zee van benchmarks prijzen type kaarten etc.
Nu dacht ik aan het volgende:
2x een 7800gt van Asus of MSI in SLI mode en anders 2x een 6800GT..
Is dit dus een verstandige keuze met het oogpunt op de toekomst en de dingen die ik ermee wil gaan doen in samenwerking met de overige hardware?
(
wat een mooi geformuleerde vraag al zeg ik het zelf, uiteraard zie ik jullie reacties graag tegemoet zodat ik weer verder kan met de bouw en niet zo onzeker over de hardware ben
)
Jullie denken vast hier is het zoveelste topic weer met dezelfde vragen maar toch!
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem.
Het systeem gaat gebruikt worden voornamelijk voor:
-gamen (call of duty 2, doom 3 etc.)
-msnen af en toe photosjoeepen
-downloaden etc.
Daarnaast wil ik voorlopig de komende 2 tot 3 jaar ermee vooruit.
Nu heb ik het volgende systeem in mijn hoofd (suggesties zijn welkom uiteraard):
AMD Athlon 64 3700+ (ivm met de 1mb cache, en redelijke prijs)
Asus A8N32-SLI Deluxe (passief gekoeld en SLI full ondersteund word) (of heel misschien een A8N-SLI)
Kingston geheugen 1024MB (ben ik nog niet uit welk type)
verder een snelle maxtor s-ata schijf (vind ik niet zo important welk model op dit moment)
Als scherm gebruik ik een Samsung TFT 19 inch 913N (8ms) of mijn JVC 26 inch LCD scherm.
Alleen twijfel ik nog over de videokaart. Ik heb hiervoor uren topics bekeken en forums op o.a. tweakers, tomshardware gewoon google etc. Met het gevolg dat ik nu dus letterlijk verzuip in een zee van benchmarks prijzen type kaarten etc.
Nu dacht ik aan het volgende:
2x een 7800gt van Asus of MSI in SLI mode en anders 2x een 6800GT..
Is dit dus een verstandige keuze met het oogpunt op de toekomst en de dingen die ik ermee wil gaan doen in samenwerking met de overige hardware?
(