Afgelopen zondag was ik op stap met m'n camera, daar ik in het zuiden van Dublin vlak bij de kust woon zijn er genoeg mooie plekken vrij snel bereikbaar. Na een half uurtje in de trein te hebben gezeten stapte ik uit in Greystones, county Wicklow om vervolgens te voet langs de kust richting Bray te lopen (ongeveer 10 kilometer). Vlak bij Bray te zijn aangekomen kan je vervolgens Bray Head beklimmen, een redelijk bergje (toch zeker voor nederlandse begrippen) waarboven je een mooi uitzicht heb op het stadje Bray zelf maar je ook in de verte Dublin kunt zien liggen. Op zich niets bijzonders, maar deze zondag waren een aantal enthousiastelingen aan het Parapanten vanaf Bray Head wat natuurlijk extra veel bekijks trok. Ik heb daar een paar leuke plaatjes geschoten en wou ik hier graag tonen. Ik heb deze foto's geschoten met een Canon EOS 350D met de kitlens en de RAW's bewerkt met Rawshooter Essentials. Het is mijn eerste poging zelf aan RAW's te prutsen dus graag constructief commentaar. 
Goed...genoeg geklept, tijd voor de foto's: (de foto's zijn iets gecomprimeerd met adobe imageready, maar ik heb dat zo beperkt mogelijk proberen te houden)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.
Goed...genoeg geklept, tijd voor de foto's: (de foto's zijn iets gecomprimeerd met adobe imageready, maar ik heb dat zo beperkt mogelijk proberen te houden)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.