Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer lekt inkt, is dit normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.417 views sinds 30-01-2008

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Zojuist zag ik op een afdruk een klodder inkt hangen op een hoek van het a4tje.

Bij inspectie van de printer schrok ik toch wel even (klikbaar):

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/printer/DSC02944-verkleind.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/printer/DSC02945-verkleind.jpg

Het gaat om een 2 maanden oude Canon Pixma MP170, gebruikt met originele meegeleverde inktcartridges.

Ik vraag mij af of dit normaal is?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De meeste printers lekken wel wat inkt, wat je hier ziet vind ik niet eens zo heel schrikbarend eerlijk gezegd t.o.v. wat ik bij andere printers gezien heb.

• F4T4L_3RR0R
Via reacties op een ander forum (Fok) blijkt het misschien om lekke cartridges te gaan, de sponsjes in de printer zitten helemaal vol met inkt.

Ik ga zelf niet meer zitten klooien, want alles zit hier al onder het inkt.

Ik heb 'm zojuist ingepakt en in breng 'm morgen terug naar de Mediamarkt, zei zoeken het dan maar uit met Canon.

Ben er niet blij mee. :'(

Verwijderd

"nep"inkt?

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-10 22:29
Even de hele post lezen aub.
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:01:Het gaat om een 2 maanden oude Canon Pixma MP170, gebruikt met originele meegeleverde inktcartridges.

[ Voor 4% gewijzigd door jorritv op 01-02-2006 09:01 ]

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Gewoon terug gaan naar de Mediamarkt, en kijken wat ze er daar van zeggen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11 09:32
Lijkt erop dat de printer besloten heeft wat te gaan printen zonder de koppen te bewegen... Idd gewoon terugbrengen als ie net nieuw is. Die inkt is echt rotzooi.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• F4T4L_3RR0R
Zojuist de printer afgeleverd bij Mediamarkt. (Ik heb daar anderhalf uur(!) staan wachten...)

Het apparaat wordt nu dus naar Canon gestuurd en daar beoordeeld. Op de vraag hoelang het gaat duren antwoorde de medewerker van Mediamarkt: "Ongeveer 4 a 5 weken". En op de vraag wat ermee gaat gebeuren, antwoorde de medewerker: "Het kan zijn dat ze de printer herstellen of dat ze 'm omruilen voor een nieuwe".

Ik ga van de week kijken voor een laserprinter (Kan geen 5 weken zonder printer).
Mocht ik een nieuwe printer van Canon krijgen, dan zet ik dat ding gelijk te koop neer.

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 01-02-2006 18:24 ]

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 20:27
Volgens mij is dat doodnormaal hoor. Wij hebben nu zo'n 6 jaar een HP 710C en daar zit ondretussen een hele stalagmiet op van inkt.

tvw

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 11:23
Het klopt dat elke printer wel wat inkt lekt maar dit is wel een beetje erg veel voor een 2 maand oude. Me Pixma Canon IP5000 heeft ongeveer een kwart gelekt in een jaar tijd. ;)

• F4T4L_3RR0R
Gisteren heb ik een (standaard)brief van de Mediamarkt gekregen met een "gereedmelding".

Kort daarna ben ik met de bus naar Utrecht afgereisd:

De printer wordt weer teruggestuurd, na controle daar in het servicecenter kwam ik erachter dat de inktzooi in de printer minstens 3 keer erger was, dan toen ik hem voor het eerst had weggebracht. Ook hadden ze de lekke cartridges fijn laten zitten...

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 11:23
Met andere woorden: Er is niets aan gedaan
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:38:
Gisteren heb ik een (standaard)brief van de Mediamarkt gekregen met een "gereedmelding".

Kort daarna ben ik met de bus naar Utrecht afgereisd:

De printer wordt weer teruggestuurd, na controle daar in het servicecenter kwam ik erachter dat de inktzooi in de printer minstens 3 keer erger was, dan toen ik hem voor het eerst had weggebracht. Ook hadden ze de lekke cartridges fijn laten zitten...

Verwijderd

Hi, ik moet even kwijt dat mijn HPprinters prima partners waren. Ik had steeds de versie die allang was voorbijgestreefd door vele nieuwere versies. Nu had ik toch een voortdurend knipogende partner: HPdeskjet1110. Hemel en aarde bewogen om van die vent af te komen. Van alle kanten HP benaderd. Bleek tenslotte dat ik een iets lekkende kleurencartridge had. Ook dat vind ik al een overbodig onderdeel, maar nu dus helemaal. Ik ben de hele dag bezig geweest om die vent de deur uit te werken. Ineens bleef het lampje aan. P.S. er is al veel te veel drukwerk in kleur in de wereld...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Juist.... dat was wel een kick van 13 jaar waard :X

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.