Ik ga zelf niet meer zitten klooien, want alles zit hier al onder het inkt.
Ik heb 'm zojuist ingepakt en in breng 'm morgen terug naar de Mediamarkt, zei zoeken het dan maar uit met Canon.
Ben er niet blij mee.
Even de hele post lezen aub.
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:01:Het gaat om een 2 maanden oude Canon Pixma MP170, gebruikt met originele meegeleverde inktcartridges.
[ Voor 4% gewijzigd door jorritv op 01-02-2006 09:01 ]
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"
Het apparaat wordt nu dus naar Canon gestuurd en daar beoordeeld. Op de vraag hoelang het gaat duren antwoorde de medewerker van Mediamarkt: "Ongeveer 4 a 5 weken". En op de vraag wat ermee gaat gebeuren, antwoorde de medewerker: "Het kan zijn dat ze de printer herstellen of dat ze 'm omruilen voor een nieuwe".
Ik ga van de week kijken voor een laserprinter (Kan geen 5 weken zonder printer).
Mocht ik een nieuwe printer van Canon krijgen, dan zet ik dat ding gelijk te koop neer.
[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 01-02-2006 18:24 ]
tvw
Kort daarna ben ik met de bus naar Utrecht afgereisd:
De printer wordt weer teruggestuurd, na controle daar in het servicecenter kwam ik erachter dat de inktzooi in de printer minstens 3 keer erger was, dan toen ik hem voor het eerst had weggebracht. Ook hadden ze de lekke cartridges fijn laten zitten...
F4T4L_3RR0R schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:38:
Gisteren heb ik een (standaard)brief van de Mediamarkt gekregen met een "gereedmelding".
Kort daarna ben ik met de bus naar Utrecht afgereisd:
De printer wordt weer teruggestuurd, na controle daar in het servicecenter kwam ik erachter dat de inktzooi in de printer minstens 3 keer erger was, dan toen ik hem voor het eerst had weggebracht. Ook hadden ze de lekke cartridges fijn laten zitten...
Verwijderd
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()