Toon posts:

Logitech X-530 op een A7N8X-E

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag allen

Ik heb reeds een logitech X-530 van iemand gekregen,gloednieuw.
Nou wilde ik hem graag aan men pc te bevestigen maar kom met een aantal problemen te zitten:
Als je alles aangesloten hebt aan de subwoofer hou je 3 plugs over, een groene,rose en een zwarte.
Nou heb ik achter op men meerdere opties namelijk line in(blue),line out(lime),microfone, die dienst zou moeten doen als rear(pink),surround L/R(purple),center/LFE(geel/orange) en een spdif out maar die doet toch geen dienst behalve voor een externe spdif audio.

Nu heb ik zowat alle opties geprobeerd voor zover ik ze kon onthouden maar ik blijf steeds met een rechter rear die links wordt en een linker rear die rechts wordt???? En men centeren bass die eigelijk geen geluid maken behalve een dof iets.
Ik heb ze getest met muziek en dvd. En met het test programma i men bedieningspaneel van de men nforce soundstorm geluidskaart.

Ik heb gezocht bij logitech en hier de search gebruikt en na 2 uur nog geen veranderingen helaas.

Specs:

Asus A7N8X-E
amd 3000+ barton
1024 ddr ram kingston
Onboard NVIDIA™SoundStorm™
boxenset:logitech X-530
video en de rest lijkt me niks uitmaken voor dit probleem

Ik hoop iemand een antwoord heeft op mijn vraag welke plug waar zou moeten want ik weet me geen raad meer,

alvast bedankt.

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 21:57
In het programma'tje van je geluidskaart zijn een aantal mogelijkheden om kanalen te wisselen.
links wordt rechts en meer van dat.

Het raar klinken van je sub kan komen doordat de frequentie van de sub te laag staat. Ook deze kun je instellen in het programma'tje van je geluidskaart.

Als links- en rechtsachter verwisseld is dan kun je natuurlijk ook de speakers van plaats verwisselen.

[ Voor 18% gewijzigd door brutalbasterd op 01-02-2006 09:29 ]

This message was deleted

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik weet niet weke plug waar moet op mijn pc met al die verschillende kleuren.en heb dat progje gewoon opnieuw geinstalleerd, standaardinstellingen behouden .