Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-11 20:13
Leuke gadget:

http://www.eopstech.com/eops/pro3.html

verwacht Maart 2006

bron: http://msmobiles.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Beetje matige TS zo. Wat zijn precies de features? Wat denk je er zelf van? plaatjes?

Als ik het goed heb kun je met dit ding tv kijken op je Pocket PC? Leuk opzich denk ik... maar vraag me af wat de prijs wordt. Zal wel duur zijn, en ik vind het niet echt toegevoegde waarde hebben. Al is het gadgetgehalte hoog.

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-11 20:13
Ik snap je commentaar niet. Ben je te lui om op de link te klikken?
Waarom moet alles voorgekauwd worden? En de info staat op
de site: als die verandert hoef ik hier niets aan te passen.
Maar als het anders moet moet je het maar zeggen...

Verwijderd

Leuk speeltje maar in nederland niet echt toespasbaar aangezien we bijna geen analoge tv in de ether meer heben en wat er is snel verdwijnt. Voor thuis is het hellemaal onpraktische aangezien ik niet met zo`n dikke stugge coax kabel aan mijn pda ga zitten.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 01:59

NBK

Weercam-Avatar

En al komt er een DVB-T versie dan ondersteund die waarschijnlijk (voorlopig) geen smartcards. En die heb je in Nederland helaas nodig om digitale TV te kunnen kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door NBK op 31-01-2006 23:18 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

tweakradje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:06:
Ik snap je commentaar niet. Ben je te lui om op de link te klikken?
Waarom moet alles voorgekauwd worden? En de info staat op
de site: als die verandert hoef ik hier niets aan te passen.
Maar als het anders moet moet je het maar zeggen...
Nou... je topic heeft niet echt een doel. Leuk dat er zoiets komt, maar wat wil je ermee?
Daarbij is het wel handig dat je direct kunt zien waar het topic over gaat. Nu zie ik 2 linkjes, iemand die aangeeft dat het een mager topic is, en vervolgens zeik je hem af. Iedereen moet dus nu op die 2 linkjes klikken terwijl hier toch wel wordt verwacht dat men wat inzet toont. Dat doe je dus niet door een topic te openen met 2 linkjes.

Het lijkt me handig om de FAQ er nog eens op na te lezen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Zie de FAQ en GT Policy over het openen van een topic.
Hoewel het een leuk ding is, is de toon van het topic al gezet met de opmerkingen over jouw startpost. Ook om die reden gaat het topic toch op slot...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.