Beetje matige TS zo. Wat zijn precies de features? Wat denk je er zelf van? plaatjes?
Als ik het goed heb kun je met dit ding tv kijken op je Pocket PC? Leuk opzich denk ik... maar vraag me af wat de prijs wordt. Zal wel duur zijn, en ik vind het niet echt toegevoegde waarde hebben. Al is het gadgetgehalte hoog.
Als ik het goed heb kun je met dit ding tv kijken op je Pocket PC? Leuk opzich denk ik... maar vraag me af wat de prijs wordt. Zal wel duur zijn, en ik vind het niet echt toegevoegde waarde hebben. Al is het gadgetgehalte hoog.
Ik snap je commentaar niet. Ben je te lui om op de link te klikken?
Waarom moet alles voorgekauwd worden? En de info staat op
de site: als die verandert hoef ik hier niets aan te passen.
Maar als het anders moet moet je het maar zeggen...
Verwijderd
Leuk speeltje maar in nederland niet echt toespasbaar aangezien we bijna geen analoge tv in de ether meer heben en wat er is snel verdwijnt. Voor thuis is het hellemaal onpraktische aangezien ik niet met zo`n dikke stugge coax kabel aan mijn pda ga zitten.
Nou... je topic heeft niet echt een doel. Leuk dat er zoiets komt, maar wat wil je ermee?tweakradje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:06:
Ik snap je commentaar niet. Ben je te lui om op de link te klikken?
Daarbij is het wel handig dat je direct kunt zien waar het topic over gaat. Nu zie ik 2 linkjes, iemand die aangeeft dat het een mager topic is, en vervolgens zeik je hem af. Iedereen moet dus nu op die 2 linkjes klikken terwijl hier toch wel wordt verwacht dat men wat inzet toont. Dat doe je dus niet door een topic te openen met 2 linkjes.
Het lijkt me handig om de FAQ er nog eens op na te lezen.
Zie de FAQ en GT Policy over het openen van een topic.
Hoewel het een leuk ding is, is de toon van het topic al gezet met de opmerkingen over jouw startpost. Ook om die reden gaat het topic toch op slot...
Hoewel het een leuk ding is, is de toon van het topic al gezet met de opmerkingen over jouw startpost. Ook om die reden gaat het topic toch op slot...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()