[XP] Codes activeren

Pagina: 1
Acties:
  • 342 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:35
Misschien herkent iemand dit probleem en heeft er een oplossing voor:

Als ik activatie-codes toegezonden krijg (bijv. als ik 'n advertentie wil zetten op Marktplaats, Lycos, aanmaken nieuwe forum ID e.d.) dan kan ik die op geen enkele manier vanaf mijn eigen PC gebruiken. De link geeft dan wel de juiste pagina, maar afhankelijk van van welke site de code afkomstig is, krijg ik de melding "code verlopen", "code onjuist" of "oeps er is iets misgegaan, voer uw code in". Het gaat hier dus niet om al dan niet legale software, maar om het activeren van deelnames aan fora etc. Zowel het klikken van de link, als het kopieren van de link in 'n IE venster, als het handmatig invoeren van de code werkt niet.

Vanaf een andere computer (bijvoorbeeld op mijn werk) doen alle activatie-codes het wel.

Ik heb kabel-internet via Multikabel. Ik heb het al geprobeerd met alle programma's afgesloten (schoon opstarten) na het compleet uitvoeren van Hitman-pro. Tevens draai ik standaard AntiVir Guard en geen fire-wall, netlimiter oid. Besturingssysteem is XP met alle updates geinstalleerd.

Herkent iemand dit probleem of weet iemand de oplossing? (Anders dan herinstallatie van m'n gehele systeem, waar ik momenteel niet echt op zit te wachten)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Heb je ook problemen met het invullen van formulieren op webpages en zo?
Heb je deze post ook gemaakt vanaf de probleem PC btw? Je kan dus inloggen met de probleem PC op GoT?

[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 01-02-2006 11:30 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Giga_Bjorn
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
je moet eens kijken als je die codes moet invoeren of je dat via https gaat

kijk ook of je niet iets hebt wat je cookies blokkeert oid

Ik zit niet links, ik zit niet rechts, ik zit recht achter voor mijn pc.

• DaRoot
  • Laatst online: 15-03 21:04

DaRoot

Some say...

Wat ver gezocht misschien, maar staat je klok op tijd?

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welke browser gebruik je dan?

• Paitor
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

IE, staat in de TS :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Loop is ff je browser settings af, en kijk of er interresante zaken zijn uitgeschakeld.

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:35
Op GoT kan ik wel posten en inloggen ensow en ik gebruik niets (behalve standaard XP settings) dat cookies blokkeert. Klok staat ook op de juiste tijd.

Ik heb m'n IE settings nagelopen, maar kon niks vreemds vinden. Mocht het iets zijn met https, hoe kijk ik dat na/fix ik dat?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:35

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien werkt het, maar kijk eens bij:
Extra -> internetopties -> inhoud -> autoaanvullen -> en klik daar eens op wachtwoorden wissen.
Probeer dan het opnieuw.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1