Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
maar waarom niet gewoon 1?
* Frank Reiber vindt 2 een beetje onhandig
* Frank Reiber vindt 2 een beetje onhandig
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
'k zie het nut er ook niet echt bij in..
http://tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=272
en je mag zo te zien maar in 1 van de 2 reageren ook, dus wat is het nut pcies?
http://tweakers.net/zooi.dsp?Action=Frontpage&ID=272
en je mag zo te zien maar in 1 van de 2 reageren ook, dus wat is het nut pcies?
Dat was dus een bericht van mij in die thread
FrankR = Frank Reiber
ik heb het bericht uit die thread maar gekopieerd naar de andere thread omdat daar meer reacties waren
FrankR = Frank Reiber
ik heb het bericht uit die thread maar gekopieerd naar de andere thread omdat daar meer reacties waren
Omdat nu eenmaal niet bij elke frontpage post een artikel hoort kun je op frontpageberichten ook reageren. Het is echter gebruikelijk om dat gewoon bij het artikel zelf te doen.
Professioneel Hyves-weigeraar
Kan er niet voor gezorgd worden dat als je op een link van "reacties" onder de frontpage posting klikt waar wel een artikel bij hoort. Dat je dan meteen naar de reacties van dat artikel gaat?Op zondag 21 januari 2001 23:19 schreef WouterTinus het volgende:
Omdat nu eenmaal niet bij elke frontpage post een artikel hoort kun je op frontpageberichten ook reageren. Het is echter gebruikelijk om dat gewoon bij het artikel zelf te doen.
Of gewoon voor de frontpageposts een optie 'geen reacties' zodat er helemaal geen regeltje 'reacties' komt? Als iemand het artikel wil lezen (en er evt. op wil reageren) klikt hij toch wel op de link in de frontpageposting
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
denk ik ookOp maandag 22 januari 2001 23:59 schreef Femme het volgende:
Dat laatste zou nog de eenvoudigste oplossing zijn.
* Frank Reiber heeft nog wel een de neiging niet de makkelijkste oplossing te verzinnen
Pagina: 1