[SCANDISK] Files gone

Pagina: 1
Acties:

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Avond,

Vanmiddag mijn school hdd in mijn gewone pc gezet. PC aangezet en opgestart komt scandisk van XP ervoor. Denk geen enkel probleem en laat hem scannen. Tot mijn schrik zie ik de .php files voorbij komen waar ik vandaag aan gewerkt heb. Eenmaal aankomen in Windows waren mijn .php files terug gezet naar de vorige staat (zodat ze waren voordat ik er vandaag aan gewerkt heb). Dikke brut dus, dag werk kwijt :(

Meteen gaan scannen met GetDataBack for NTFS, alleen kon niks vinden. Is hier nog wat aan te doen? Of kan ik het wel vergeten?

Alvast bedankt, ;)

• Westereen
VirtualLab 5.0 & Restoration ook nog even geprobeerd maar dat lukt ook niet :'(

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-02 18:33

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Westereen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:20:
VirtualLab 5.0 & Restoration ook nog even geprobeerd maar dat lukt ook niet :'(
Uhm volgens mij heb je eerder de originele pc niet goed afgesloten of je files goed afgesloten aangezien je php files niet zijn vernieuwd (komt namelijk op dezelfde plaats te staan). Daarom probeerd windows ook een scandisk, is niet voor niks. Er is dus iets gebeurd tijdens het uitbouwen die dit verklaard.

Verder heb ik dan ook de mindere mededeling dat je "nieuwere" files niet meer terug te vinden zijn, tenzij je edit programma backupkopies houdt. Sommige edit programma's (ik weet dat alaire homesite het doet) maken kopies in een lokale dir zodat bij stroomuitval of whatever en er is niet gesaved dat je dan nog die kopie hebt.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Westereen
Djoekie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:25:
[...]

Sommige edit programma's (ik weet dat alaire homesite het doet) maken kopies in een lokale dir zodat bij stroomuitval of whatever en er is niet gesaved dat je dan nog die kopie hebt.
Laat ik nu net HomeSite gebruiken :)
Heb de HomeSite dir even geopend en daar staan mijn files helemaal zoals ik ze wou :*)

Natuurlijk heb ik wel back-up's alleen van gisteren...

Zonder je hulp had ik daar nooit aan gedacht dat HomeSite een backup functie heeft, bedankt _/-\o_