Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Green case uv

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
uhh leuk, maar wat heb je er allemaal aan gedaan en weet niet echt of het een eigen topic waard is of meer iets voor het kleine mod topic.

Verwijderd

het ziet er wel leuk uit, maar ben het toch eens met de gene boven mij.
Verder, doe wat aan je CD en Floppy en dat andere ding(fan controller?)
Nu zien die CD en Floppy er iig niet uit

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
en nu? Maak je geen thumbnails voor je pics? Toestemming? (of hoeft dat niet :o )

Dit kan ook in "post je kleine mods"

[ Voor 22% gewijzigd door FiXeR.nl op 31-01-2006 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles zelf gedaan. alle kabelkes overtrokken coolers ingestoken voeding veranderd. En wat zou ik er dan aan kunnen doen?

• Dash_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 20:17:
Ik heb alles zelf gedaan. alle kabelkes overtrokken coolers ingestoken voeding veranderd. En wat zou ik er dan aan kunnen doen?
Kijk eens rond voor ideeën

Verwijderd

Dit is idd nog een beetje standaard. Probeer je kast eens te verbeteren met speciale unieke ideeen. Desnoods steel je van anderen wat unieke ideeen, want voor sommige mensen geldt: beter goed gejat dan slecht bedacht.

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Je kunt je case overspuiten ofzo, misschien nog kiezen voor 1 kleur en niet 2 (kies groen of blauw en niet allebij).

Verder zou je je cdrom bay's kunnen afwerken en als je veel zin heb plexi vervangen ivm dat er Thermaltake in het raam staat.

Vooral het kleurgebruik en de drive bay's zijn relatief eenvoudig te verhelpen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, kijk alstjeblieft even rond hoe je wel een topicstart moet maken. GoT is niet een dumpplek voor je plaatjes, we wensen er wel een verhaal omheen. Verder is hetgene wat j gemod heb nou niet echt heel uniek, je kan je plaatjes imo beter in het kleine modjes-topic gooien.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.