Toon posts:

Probleem met Philips model uit eind jaren 90

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit het probleem nu al een paar dagen aan te kijken, nu onderneem ik eens actie. Mijn philips breedbeeld (Modelnummer 9503) is irritant. De beeldkwaliteit is slecht en als ik een game speel dan blijven de beelden een tijdje op het beeld 'hangen'. Om het probleem duidelijk te maken heb ik een filmpje gemaakt:

http://home.wanadoo.nl/bluekens/00000011.avi

Het probleem is zeer goed te zien wanneer het 'Playstation 2' net is verdwenen. Digital Scan staat UIT! Volgens mij betreft het een ouderdomsprobleem. Wie helpt me?

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:47
Ik denk dat het inderdaad een ouderdomsprobleem is. Philips al om raad geplaagt?

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Verwijderd

Topicstarter
Nope, dit is een 2e handsje. Ik kan hem nog wel inruile, though. Moet alleen zeker weten wat het is.

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 21:47
Ik kwam toevallig nog in dit topic en er schiet me nog wat te binnen dat ik dit ook had met mijn LCD TV. Dit was over na het verwisselen van de standaard kabels met component kabels, wat in jouw geval RGB-Scart kabels moeten zijn. Ik weet niet waar je Playstationnetje is mee aangesloten, maar mischien is dat het wel. :)

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm aangesloten met de Ultimate Scart van Blaze. Moet goed zijn lijkt me toch. Op een andere TV heb ik dit probleem niet.