CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
staat i daar bij?
FAQ al bekeken?
Mijn nieuwe HDD staat niet in Deze Computer, wat nu?
[ Voor 56% gewijzigd door ThaHandy op 31-01-2006 19:16 ]
in dos : fdisk (voor win98/me
in xp/2k config scherm --> classic view (als hij daar al niet op staat) administrative tools --> computer management --> disk management.
mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!
Zo niet... drivers van de "sata-chip" geinstalleerd? Valt bij apparaten beheer vaak onder Raid controllers.ThaHandy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:12:
configuratie scherm -> systeembeheer-> computer beheer -> schijfbeheer
staat i daar bij?
FAQ al bekeken?
Mijn nieuwe HDD staat niet in Deze Computer, wat nu?
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
Verwijderd
't Klinkt inderdaad alsof er geen partitie is of dat geen driveletter aan gekoppeld is. Zie quote voor plek waar je dit kunt regelen.ThaHandy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:12:
configuratie scherm -> systeembeheer-> computer beheer -> schijfbeheer
thx ik zie hem hire staan, er staat bij niet toegewezen, ik kan nieuwe partitie klikken en kiezen uit:Countess schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:13:
misschien eerst indelen en daarna formateren?
in dos : fdisk (voor win98/me
in xp/2k config scherm --> classic view (als hij daar al niet op staat) administrative tools --> computer management --> disk management.
primaire of uitgebreide partitie
ik wil hem als data opslag gebruiken, dus niet dat deze gaat booten,
ik heb uitgebreide partitie gekozen, toen logisch station, is dit goed? zit nu te formatteren en F als schijfletter op gegeven
[ Voor 13% gewijzigd door Tiduz op 31-01-2006 19:27 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Je had hem ook primair kunnen doen en vervolgens kiezen voor snel formateren, dan was je sneller klaar geweest.Tiduz schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 19:25:
[...]
thx ik zie hem hire staan, er staat bij niet toegewezen, ik kan nieuwe partitie klikken en kiezen uit:
primaire of uitgebreide partitie
ik wil hem als data opslag gebruiken, dus niet dat deze gaat booten,
ik heb uitgebreide partitie gekozen, toen logisch station, is dit goed? zit nu te formatteren en F als schijfletter op gegeven
Ik doe tegenwoordig mijn partities allemaal dynamisch zodat je wat leuke kunt doen als uitbreiden of in een array zetten etc. Eigenlijk gebruikt men die normale parities alleen nog maar om ondersteuning te bieden voor oudere OS'en.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)