Toon posts:

[ASUS P5WD2] ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb als nieuwe tweaker nog gewoon een pentium IV van ong. 2 jaar oud nu wil ik mijn pc gaan upgraden en over naar PCI-e en mij leek de ASUS P5WD2 wel wat

op GoT is er nog niks te vinden over dit moederbord, dus bij deze.

Verwijderd

Nou, vertel wat zegt google?
heb je al reviews gezocht op internet?
Is nogal een kale topicstart zeg maar.
hier staat alles over goede topicstarts

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-05 13:20

LithoMan

Toemaar

Heb het moederbord ook sinds afgelopen vrijdag. Heb de versie P5WD2-premium. De bios heeft versie 0606. Af en toe blijft de computer hangen bij het dedecteren van de USB poorten. Als ik ook nog eens mn Canon printer, type, PIXMA MP800, aan laat staan loopt de computer helemaal niet meer door. Heb ook al een keer mn bios moeten resetten omdat op een gegeven ogenblik mn computer niet meer door liep. Ik kan nergens in de bios vinden dat ik EIST kan inschakelen en dat terwijl ik toch een Pentium-4 D930 cpu heb die dat ondersteund. Wellicht komt deze optie in de volgende bios upgrade. Ben verder zeer tevreden met dat bord, een aanrader dus.

Groet, Willem

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S25 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Denon AVC-X6800H

• BAWLS
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03 12:48

BAWLS

... dingen met spullen

Ik heb net een p5wd2 premium gekocht, maar ben er tot nu toe niet echt over te spreken. Hij heeft ongeveer 24 uur aan gestaan zonder problemen, nu loopt hij soms tijdens het booten al vast. (Op het moment krijg ik niet eens beeld meer)

Als ik nou nog een piepje of iets anders zou horen dan had ik in ieder geval een idee waar ik zou moeten zoeken. Alle problemen begonnen toen ik voor het eerst een game startte (lord of the rings).

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook al eens problemen met een ander asus board gehad, ik dacht eigenlijk dat dit een "a merk" was... maar begin inmiddels wel een beetje aan de kwaliteit te twijfelen....

Maargoed, nog maar eens googlen... :|

<signature/>

Verwijderd

BAWLS schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:39:
Ik heb net een p5wd2 premium gekocht, maar ben er tot nu toe niet echt over te spreken. Hij heeft ongeveer 24 uur aan gestaan zonder problemen, nu loopt hij soms tijdens het booten al vast. (Op het moment krijg ik niet eens beeld meer)

Als ik nou nog een piepje of iets anders zou horen dan had ik in ieder geval een idee waar ik zou moeten zoeken. Alle problemen begonnen toen ik voor het eerst een game startte (lord of the rings).

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook al eens problemen met een ander asus board gehad, ik dacht eigenlijk dat dit een "a merk" was... maar begin inmiddels wel een beetje aan de kwaliteit te twijfelen....

Maargoed, nog maar eens googlen... :|
Dit ligt waarschijnlijk niet aan het bordje, maar aan je geheugen. Probeer eens mem test te draaien en kijk of er fouten optreden. (Ik denk het wel, want ik heb het zelf ook gehad :))

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31

FlipFluitketel

Frontpage Admin
ASUS P5WD2 series ervaringen
Is een iets uitgebreider topic ondertussen met meer tips/ervaringen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1