Ik heb bij Planet internet online adsl easy besteld voor een kennis van mij
Ik kreeg vorige week het doe het zelf pakket binnen aangesloten maar als ik verder dan kpn willen surfen komt er een scherm in beeld van planet dat de gebruikers naam een wachtwoord niet kloppen..
Ik heb planet gebeld met de gegevens die ik van internet kreeg van ze bij de aanvraag.
Geen verdere informatie gehad van ze
Na 3uur lang in de wacht en doorverbonden te zijn kom ik weer bij de zelfde persoon uit.
Zij hebben geen adsl gegevens of aanvraag ontvangen is de melding en kunnen mij daarom niet helpen….
Ik heb daarna kpn gebeld en die zeggen dat er wel degelijk adsl van planet op staat!!
Maar dat kunnen zijn niet op zeggen want doet moet de ISP doen. planet dus.
En die kunnen en willen dat niet omdat zij geen gegevens hebben…
Ze willen niet eens zelf contact met kpn opnemen
Erg ongeorganiseerde en onbeschofte organisatie vind ik het
Ik heb ze vervolgens een mailtje gestuurd en kreeg dit als antwoord terug
Geachte heer/mevrouw klantprive,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij hebben op het adres privestraat 1992 Velserbroek géén aanvraag lopen voor een ADSL order. Tevens zijn er geen gegevens te vinden op de gebruikersnaam of op het e-maiadres. Er is bij ons dus een aanvraag gedaan voor ADSL Easy en daarom zijn er ook geen klantgegevens te vinden in onze systemen.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Nu kan ik geen andere provider nemen en kpn kan mij niet helpen medewerkers daar hebben dit nog nooit meegemaakt vertelde zij mij en dat ze echt niks zonder planet kunnen doen
Ze hebben wel call aangemaakt zijden ze maar nog niks van vernomen ….
Weet iemand wat ik nog kan doen ik heb nu 5uur met ze aan de telefoon gehangen en kom niet verder…
Ik kreeg vorige week het doe het zelf pakket binnen aangesloten maar als ik verder dan kpn willen surfen komt er een scherm in beeld van planet dat de gebruikers naam een wachtwoord niet kloppen..
Ik heb planet gebeld met de gegevens die ik van internet kreeg van ze bij de aanvraag.
Geen verdere informatie gehad van ze
Na 3uur lang in de wacht en doorverbonden te zijn kom ik weer bij de zelfde persoon uit.
Zij hebben geen adsl gegevens of aanvraag ontvangen is de melding en kunnen mij daarom niet helpen….
Ik heb daarna kpn gebeld en die zeggen dat er wel degelijk adsl van planet op staat!!
Maar dat kunnen zijn niet op zeggen want doet moet de ISP doen. planet dus.
En die kunnen en willen dat niet omdat zij geen gegevens hebben…
Ze willen niet eens zelf contact met kpn opnemen
Erg ongeorganiseerde en onbeschofte organisatie vind ik het
Ik heb ze vervolgens een mailtje gestuurd en kreeg dit als antwoord terug
Geachte heer/mevrouw klantprive,
Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.
Wij hebben op het adres privestraat 1992 Velserbroek géén aanvraag lopen voor een ADSL order. Tevens zijn er geen gegevens te vinden op de gebruikersnaam of op het e-maiadres. Er is bij ons dus een aanvraag gedaan voor ADSL Easy en daarom zijn er ook geen klantgegevens te vinden in onze systemen.
Met vriendelijke groet,
Planet Internet
Nu kan ik geen andere provider nemen en kpn kan mij niet helpen medewerkers daar hebben dit nog nooit meegemaakt vertelde zij mij en dat ze echt niks zonder planet kunnen doen
Ze hebben wel call aangemaakt zijden ze maar nog niks van vernomen ….
Weet iemand wat ik nog kan doen ik heb nu 5uur met ze aan de telefoon gehangen en kom niet verder…