Kosten Microsoft / Symantec VLK

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-03 12:27
Als opdracht op school heb ik de opdracht gekregen om een overzicht te maken met de kosten van het gebruik van 30 pc's waar XP pro, Office 2003, Norton internet security en Virtual PC op draait.
Als iemand de kosten hiervan weet, hoor ik het graag. Ik heb al meerdere zoek acties uitgevoerd bij microsoft.nl. Daar staat wel enige informatie voor meerdere licenties (Volume License Key) behalve de prijzen!

Als iemand enige bronnen met prijzen heeft....reageer dan svp. :+

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon even contact opnemen met een instantie die ze verkoopt ;)
Je geeft ontzettend weinig info, en laat ook niet echt blijken dat je veel werk hebt verzet om hier achter te komen.

Het is niet de bedoeling van GoT om hier je huiswerkvragen te posten.Mocht je een specifieke vraag hebben zou je een nieuw topic kunnen openen met uitgebreide info over de door jou ondernomen acties. Alleen even op de MS site kijken is niet echt uitgebreid. Daarnaast heb je als ik het zo zie nogal wat over het hoofd gezien.

Met een klik op "licenties" in het menu, gevolgd door "Licentievormen" direct een uitgebreide index met een locator voor resellers, een aantal aanbiedingen voor verschillende industrieen. Bij Symantec zal je net zo iets aantreffen. Al met al voldoet je topic niet aan de regels en sluit ik het :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.