_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 33% gewijzigd door Nvidiot op 31-01-2006 16:31 ]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En dan voortaan zelf met start -> uitvoeren -> shutdown je pc uitgooien.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Is deze verandering alleen voor mijn account of heeft dit ook invloed op de rest van de computerDeMoN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:35:
Start -> uitvoeren -> gpedit.msc
En dan voortaan zelf met start -> uitvoeren -> shutdown je pc uitgooien.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Je kan bij poweroptions ook ingeven wat Windows moet doen zodra de powerknop ingedrukt wordt.sh4d0wman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
Makkelijkste optie is een wachtwoord op je screensaver zetten en zorgen dat deze is ingeschakeld zodra je weg bent. Enige nadeel is dat niemand in de tussentijd de computer kan gebruiken en het nog steeds mogelijk is om gewoon de computer uit te zetten.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Deze optie heb ik al geprobeerd. Je krijgt dan alsnog een melding van er zijn meerdere gebruikers op deze pc aanwezig wilt u deze afsluitensh4d0wman schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:36:
Makkelijkste optie is een wachtwoord op je screensaver zetten en zorgen dat deze is ingeschakeld zodra je weg bent. Enige nadeel is dat niemand in de tussentijd de computer kan gebruiken en het nog steeds mogelijk is om gewoon de computer uit te zetten.
Klopt er is alleen 1 probleem aan. Hij heeft invloed op de hele pc. Dit wil ik niet want mijn vader snapt er dan helemaal niks meer van en dan mag ik voortaan niet meer achter de familie computerDeMoN schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:38:
[...]
Je kan bij poweroptions ook ingeven wat Windows moet doen zodra de powerknop ingedrukt wordt.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Korter is: WIN+LTheCoolGamer schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:00:
Staat de functie snel van gebruikers wisselen aan in Windows? Zo niet, druk gewoon op Ctrl+Alt+Delete en kies voor computer vergrendelen. Dit werkt allleen niet als je vader ook een administrator is.
Uhu, daar zal zijn vader wel blij mee zijn inderdaadTheCoolGamer schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:00:
Staat de functie snel van gebruikers wisselen aan in Windows? Zo niet, druk gewoon op Ctrl+Alt+Delete en kies voor computer vergrendelen. Dit werkt allleen niet als je vader ook een administrator is.
TS, als iemand aan op familie computer wil dan kan je dat toch niet tegenhouden. Je zegt zelf al dat er geen gebruik gemaakt gaat worden van de optie om met meerdere gebruiker tegelijk gaat worden. Dit gaat gewoon niet werken
Situatie:
Jij wilt de computer aan laten staan -> familie zet het uit. (okay dat is vervelend)
Situatie 2:
Jij wilt de computer aan laten staan -> familie wil ook op de computer en zet het daarna uit.
Door deze 2 verschillende situaties kan je niet met de oplossing komen om de computer te vergrendelen of op een andere manier te beveiligen
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)