Toon posts:

intel(R) extreme graphics 2 zwart wit tv out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Pavilion dv1101 AP ik heb de nieuwste drivers gedownload van Intel® 82852/82855 Graphics Controller, ik werk via de Intel Extreme graphics for Mobile om mijn tv out te regelen, er zit dus een S-Video uitgang op deze laptop en de settings binnen Extreme graphics voor mijn tv zijn nu:
Color Quality: 32 Bit
Screen Resolution: 800 * 600
Video Standard: Pal B (ik kan kiezen uit Pal B D G H I M N of NTSC 443 M J
Wat zijn de beste setting voor een SOny TV? Ik heb alles geprobeerd maar beeld op tv blijft zwart-wit
De kabels zijn goed aangesloten, ik gebruik ook het juiste videokanaal.

Ik ben al zo lang bezig en nog steeds zwart wit, ik heb ook topics gelezen, niks werkt, ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Dan neem ik aan dat je dit ook hebt gelezen?

Sign here against sigs

Verwijderd

Topicstarter
Ja alles gelezen echt waar, ik weet dat dit moeilijk op te lossen is voor iemand die niet achter de computer zit dus echt alles nagekeken en gelezen.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Wat ik mis is welke kabel je gebruikt. Je zegt dat er S-video op de computer zit, maar gebruik je bv zo'n verloopje naar composiet of gebruik je een echte s-video kabel rechtstreeks de TV in?

Sign here against sigs

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Sony ondersteund voor zover ik weet geen S-Video over SCART. Verloopje naar composiet lost dit op.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft altijd gewerkt via mijn pc alleen nu moet het via mijn laptop, dus het ligt hier aan de laptop of aan de settings. Ik gebruik S-Video via een Svhs kabel.

Verwijderd

Topicstarter
opgelost dmv scarts te verwisselen, bedankt voor de reply.
Pagina: 1