(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Geen antwoord, maar misschien een alternatief: Je zou eens naar HIP (gratis) of Girder (niet gratis) kunnen kijken. Vangt remote signalen op en voert dan acties uit.
Ik heb een pinncle pctv afstandsbediening. Met een ini bestandje in de pinnacle map kan je dan aan de knoppen sneltoetsen koppelen. Vandaar. Maar ik zal toch eens naar die twee kijken.onkl schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:03:
Geen antwoord, maar misschien een alternatief: Je zou eens naar HIP (gratis) of Girder (niet gratis) kunnen kijken. Vangt remote signalen op en voert dan acties uit.
Bestaat er eigenlijk wel een sneltoets voor?
[ Voor 5% gewijzigd door Felixje op 31-01-2006 16:11 ]
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Met het programma Hotkeycontrol XP kun je dit instellen, vanaf versie 5 is het shareware, ik heb hier nog versie 4.3 liggen, freeware. Als je die wilt hebben, m'n adres staat in m'n profiel 
offtopic:
@Mods: dit is geen warez, aangezien het freeware is, toch?
We are shaping the future
Ik heb versie 5.3 net van internet gedownload. Maar toch bedankt.Alex schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:10:
Met het programma Hotkeycontrol XP kun je dit instellen, vanaf versie 5 is het shareware, ik heb hier nog versie 4.3 liggen, freeware. Als je die wilt hebben, m'n adres staat in m'n profiel
offtopic:
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Niemand meer? Ik wil toch liever gewoon een sneltoets.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Pagina: 1