Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

AVG update niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Als ik mijn PC opstart, komt het AVG (free) update scherm in beeld, met de mededeling dat er een nieuwe update is, en dat AVG geupdate zal worden zo snel die klaar is met downloaden.

Maar hij download echter niets en blijft bij opening connection hangen.

Is dit een bekend probleem, is er iets mis met de update servers of ligt het aan mij? Ik heb niet lopen kloten met firewalls oid, enige firewall die ik heb is de standaard win xp firewall.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Hier update ie gewoon. Ik moest hem wel handmatig starten, want ik zat op dat moment wel met de firewall te klooien, waardoor AVG werd geblokkeerd. Maar toen ik de firewall weer goed zette werkte het zoals normaal.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:27
greatgonzo schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:49:
Als ik mijn PC opstart, komt het AVG (free) update scherm in beeld, met de mededeling dat er een nieuwe update is, en dat AVG geupdate zal worden zo snel die klaar is met downloaden.

Maar hij download echter niets en blijft bij opening connection hangen.

Is dit een bekend probleem, is er iets mis met de update servers of ligt het aan mij? Ik heb niet lopen kloten met firewalls oid, enige firewall die ik heb is de standaard win xp firewall.
AVG update servers liggen er nog wel eens uit of zijn dan tijdelijk even overbelast. Gewoon later of dag erop nog een keer proberen en dan op een tijdstip waar het niet zo druk zal zijn (dus niet 's avonds 20 uur ofzo).

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

heb ik soms ook last van, dat updaten. Maar er is niks aan de hand gewoon een dag ofzo wachten zoals hierboven is gezegd.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:07

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
inmiddels pakt tie hem ook al weer :)