[Nickchange] Biposto ---> Die Bruine

Pagina: 1
Acties:

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Geachte mods,

Hierbij mijn verzoek voor een nickchange. Ik wil van "Biposto" naar "Die Bruine". Biposto slaat op mijn motor. Nooit bij stilgestaan dat het 2-zits betekent :D . Die Bruine hanteer ik ook alle andere Fora, dus als het kan zou ik dat zeer op prijs stellen. Zou daarbij de "oude" Die Bruine gekilld kunnen worden zodat ik mijn emailadres kan wijzigen? ..ttoe.nl is namelijk niet meer mijn domein.

[ Voor 24% gewijzigd door Die Bruine op 31-01-2006 14:41 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wil je het op het forum of op de frontpage?

Verwijderd

Done @ Frontpage (Nickchange van diposto, oude accounts worden niet verwijderd. Het e-mail adres kan je zelf wijzigen via je profiel.)

Dáár was het sowieso de bedoeling gezien de eerder geregistreerde *kuch* kloon *kuch* ;)

Enjoy!

Voor een nickchange op het forum kan je hier terecht.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 15:13 ]

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Floppus,

Ik kan het adres niet wijzigen. Ik krijg de melding dat het adres al in gebruik is door een andere gebruiker.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Biposto schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:45:
Floppus,

Ik kan het adres niet wijzigen. Ik krijg de melding dat het adres al in gebruik is door een andere gebruiker.
Wat corrects is wegens die cloon ;)
je zou dus een nieuw mail adres uit meoten zoeken (of een FP admin moet zo liev zijn op je andere acc mailadres aan te passen)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Die Bruine schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 15:45:
Floppus,

Ik heb het e-mailadres van je kloon gewijzigd; je zou nu het adres moeten kunnen aanpassen. :)
Pagina: 1