- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Net twee schijven getest, eentje zit nog binnen de garantie, andere er buiten. Wat voor een melding krijg je dan, gebruik je trouwens deze link ?
Ja die link gebruik ik.Nielson schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:44:
Net twee schijven getest, eentje zit nog binnen de garantie, andere er buiten. Wat voor een melding krijg je dan, gebruik je trouwens deze link ?
Melding die ik krijg : Contact Support for warranty information.
Schijf is nog geen 2 jaar oud.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kijk eens op de HD zelf daar staat hoe neer die gemaakt is. Want vanaf die dag telt het bij Maxtor.justifire schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:32:
[...]
Ja die link gebruik ik.
Melding die ik krijg : Contact Support for warranty information.
Schijf is nog geen 2 jaar oud.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Staan 2 data op, weet niet welke de productiedatum is.UNICRONBOT schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:14:
[...]
Kijk eens op de HD zelf daar staat hoe neer die gemaakt is. Want vanaf die dag telt het bij Maxtor.
Mfg.Date 27 aug 2002
B1 (N) 14 jul 2004
Neem aan dat het de laatste is, anders zou er nooit 2004 op kunnen staan
Komt ook aardig overeen met de aankoopdatum.