Ik heb geprobeerd een extra HD en CD-rom drive in mijn kast te stoppen maar zodra ik dit doe start mijn pc niet meer op. hij gaat wel aan maar ik krijg een zwart scherm...
heb ik te weinig voeding?
heb ik te weinig voeding?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Daarvan valt vast niet je beeld weg.marijn schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:16:
Rekening gehouden met master/slave?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nee, dat niet. Maar sommige pcs weigeren fatsoenlijk te booten op het moment dat master/slave settings niet kloppen. Als ze zoiets blijft hangen in de post dan kun je idd wel eens geen beeld krijgen.Outerspace schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:19:
[...]
Daarvan valt vast niet je beeld weg.
offtopic:
het kan wel een apart probleem zijn natuurlijk
Dat snap ik, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat daar het probleem ligtTerw_Dan schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:23:
[...]
Nee, dat niet. Maar sommige pcs weigeren fatsoenlijk te booten op het moment dat master/slave settings niet kloppen. Als ze zoiets blijft hangen in de post dan kun je idd wel eens geen beeld krijgen.
Het hoeft daar niet te liggen idd. Maar goed, zonder specs van het systeem is het natuurlijk moeilijk te zeggen of het dus aan de voeding ligt..Outerspace schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:25:
[...]
Dat snap ik, maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat daar het probleem ligt
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
Dat kan wel degelijk. Als je op je moederbord de "rode" kant per ongeluk niet op PIN 1 zet dan kan je het bij de drive goeddoen maar dan nog doet hij niks. Zeker met als die aansluiters zonder nokje moet je wel opletten op PIN 1Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:55:
nee want het gebeurd in beide gevallen
ik heb geprobeerd om er 1 tegelijk bij te zetten en dan doet hij ook niks.
en zo'n kabel kun je niet verkeerd om aansluiten of je moet wel heel stom zijn
Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.
Dit zijn geen specs... (en GoT is geen MSN, dus hou je :S-jes voor jeP3 800mhz
dacht gewoon 230 voeding
1 HD 40gb (volgens mij via een extra ATA kaartje aangesloten ofzoiets)
1 DVD-rom
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq