Toon posts:

VDO Fleetmanagement 'offline' terwijl sevice draait *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen
Heb op een server (windows 2000 server) het volgende probleem. Na installatie van softwarepakket van ons (VDO) Gaat er een GPRS service draaien. Die service draait wel maar geeft aan dat hij niet online is.?
verder gegevens SQL server geinstalleerd en de software.......

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-08 00:19

silverstorm

tearing me apart

* silverstorm zwaait naar de nieuweling.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:18:
Wie kan mij helpen
Heb op een server (windows 2000 server) het volgende probleem. Na installatie van softwarepakket van ons (VDO) Gaat er een GPRS service draaien. Die service draait wel maar geeft aan dat hij niet online is.?
verder gegevens SQL server geinstalleerd en de software.......
Ik kan hier geen chocola van bakken. Welk softwarepakket hebben jullie geinstaleerd? Is het eigenbouw? Wat moet het doen (gokje: iets met GPRS, maar verder "keine anung")? Krijg je een foutmelding? Staat er in de eventlog nog een melding wat er mis gaat?

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

Verwijderd

Topicstarter
Software is van VDO is een fleetmanagment systeem dat op gprs data uit de auto verzend naar de server die het verwerkt via sql. Eventlog van de GPRS service zelf gaat aan dat deze service offline is terwijl de applicatie gewoon draait en ook in systeem beheer onder services gewoon gestart is.
Normaal gesproken zorgt deze service ervoor dat het tracking systeem automatisch om de minuut de positie van de auto bepaalt via lengte en breedte graat polt en deze positie weergeeft in een kaart ( mappoint). Maar nu deze service dus niet online staat moet het pollen staat handmatig gedaan worden.

jef

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-07 15:22
Zet hier eens het item uit die eventlog. Verder zou ik voor dit probleem toch de makers van dit pakket eens contacteren. Ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die kennis van dit pakket hebben.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Brecht Laitem schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:37:
Zet hier eens het item uit die eventlog. Verder zou ik voor dit probleem toch de makers van dit pakket eens contacteren. Ik denk niet dat er veel mensen hier zijn die kennis van dit pakket hebben.
En mochten er wel mensen zijn die kennis hebben van dat pakket, dan zullen ze door je nietszeggende topic titel je helemaal niet kunnen vinden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Move NT > SA + titelfix
Pagina: 1