Toon posts:

Ervaringen Acer 10*8*32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er sterk over te denken om deze brander te kopen. 365 gulden (Norrod) voor een brander die binnen tien minuten een CD'tje bakt is toch niet veel?!
Ik wou echter eerst even weten wat de eventuele ervaringen/reviews over dit ding zijn. Ik hoef geen burnproof (ik vind het fenomeen BurnProof een beetje erg overschat), maar wil gewoon een snel brandertje, voornamelijk voor CD-Rs. Ik wil gewoon lekker op minimaal 8-voudige snelheid CD-Rs kunnen schrijven.

Is dat goed mogelijk met deze brander of kan ik beter een brander van een gerenommeerd merk kopen (ik wil niet meer dan 400 ballen uitgeven, het liest zelfs minder dan 350)?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft dan niemand dit brandertje? Verbaast me toch wel behoorlijk. Ik bedoel, ik vind dit een zeer prettig geprijsde brander. Of is-ie toch niet zo goed? En weet iemand welke software je erbij krijgt?

• Powerslave477
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02-2005

Powerslave477

wasted time till it wasted me

Op zondag 21 januari 2001 21:49 schreef Baba het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om deze brander te kopen. 365 gulden (Norrod) voor een brander die binnen tien minuten een CD'tje bakt is toch niet veel?!
Ik wou echter eerst even weten wat de eventuele ervaringen/reviews over dit ding zijn. Ik hoef geen burnproof (ik vind het fenomeen BurnProof een beetje erg overschat), maar wil gewoon een snel brandertje, voornamelijk voor CD-Rs. Ik wil gewoon lekker op minimaal 8-voudige snelheid CD-Rs kunnen schrijven.

Is dat goed mogelijk met deze brander of kan ik beter een brander van een gerenommeerd merk kopen (ik wil niet meer dan 400 ballen uitgeven, het liest zelfs minder dan 350)?
Ik heb zelf een oudere 6x4x32 en die voldoet prima, ik heb de 10x8x32 pas ingebouwd in het systeem van m'n zwager en die hoor ik ook niet klagen, je krijgt er overigens Nero 5.0.1.4 bij: Wat mij betreft gewoon kopen dat ding

Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

meer reacties hierop zouden mij oook helpen

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

hoi, Ik heb de 8x4x32, doet het prima met z'n 8Mb buffer :):):)

• CTVirus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 22:08

CTVirus

Dexterslab FAN

^^^^ UP ^^^^

Heeft niemand problemen met die acer schrijfers ik heb zelf een 8X4X32X 8mb en ik krijg hem niet op udma mijn asus A7V weigert het ronduit en win2k werkt ook al niet mee (al heb ik het vermoeden dat het aan mijn mb of cd-r ligt!

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Ik dacht dat DIE acer ook een variatie heeft van burn-proof. Lite-on is ook goed/beter en kost fl.300
Pagina: 1