Specs
Asus a7v133 bios 1009
Ati Radeon 9600Pro Aiw EZ 400/400 (voorheen Geforce 4 MX420)
628MB SDRam
dit dingetje liep altijd gewoon goed.
echter sinds een paar dagen begon de agp poort (vermoed ik zelf)te donderen.
Wat bedoel ik met donderen ?
Het begon al met booten dat ik in het begin als het scherm aangaat rare strepen zie
die gaan wel weg als de pc in post gaat en in windows zie je ook niks. (in 3d nergens last van dus geen arti's imho)
dat probleem had ie ook al met de geforce 4 kaart.
anyhow, op een gegeven moment bootte de pc niet meer met de geforce 4 kaart
dus kaart dood (dacht ik)
dus ik die radeon gehaald, en die deed het wel, echter die strepen waren er wel nog bij boot (als het scherm net aangaat)
nu kapte de radeon er ook mee vreemd genoeg, dus ik uit een andere pc van mij , mijn geforce 6600GT erin, daar wel boot mee, dus ik dacht videokaart weer kapot.
6600GT weer terug in mijn systeem, en opeens klapt hij eruit bij mijn eigen systeem in 3d.
(kan het zijn dat het oude mobo die kaart gesloopt had ? (is ondertussen geruild).
Dus ik dacht probeer die radeon ens in mijn pc, en jawel hoor, bij mijn pc kom ik gewoon in bios/post met de radeon.
dus ik dacht ben niet gekke henkie probeer die gf4mx420 eens in mijn eigen systeem
en jawel hoor ook die draait.
dus mag ik dan concluderen dat het agpslot op het mobo kapot is ?
of kan het nog wat anders zijn ?
Asus a7v133 bios 1009
Ati Radeon 9600Pro Aiw EZ 400/400 (voorheen Geforce 4 MX420)
628MB SDRam
dit dingetje liep altijd gewoon goed.
echter sinds een paar dagen begon de agp poort (vermoed ik zelf)te donderen.
Wat bedoel ik met donderen ?
Het begon al met booten dat ik in het begin als het scherm aangaat rare strepen zie
die gaan wel weg als de pc in post gaat en in windows zie je ook niks. (in 3d nergens last van dus geen arti's imho)
dat probleem had ie ook al met de geforce 4 kaart.
anyhow, op een gegeven moment bootte de pc niet meer met de geforce 4 kaart
dus kaart dood (dacht ik)
dus ik die radeon gehaald, en die deed het wel, echter die strepen waren er wel nog bij boot (als het scherm net aangaat)
nu kapte de radeon er ook mee vreemd genoeg, dus ik uit een andere pc van mij , mijn geforce 6600GT erin, daar wel boot mee, dus ik dacht videokaart weer kapot.
6600GT weer terug in mijn systeem, en opeens klapt hij eruit bij mijn eigen systeem in 3d.
(kan het zijn dat het oude mobo die kaart gesloopt had ? (is ondertussen geruild).
Dus ik dacht probeer die radeon ens in mijn pc, en jawel hoor, bij mijn pc kom ik gewoon in bios/post met de radeon.
dus ik dacht ben niet gekke henkie probeer die gf4mx420 eens in mijn eigen systeem
en jawel hoor ook die draait.
dus mag ik dan concluderen dat het agpslot op het mobo kapot is ?
of kan het nog wat anders zijn ?
KPN - Vodafone Ziggo Partner