Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Lian Li 5,25" Lege bezel en frontje.

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al geruime tijd ( 3 maand ofzo :X ) op zoek naar lege lian li 5,25" bezels (silveren) voor m'n Lian Li. Ik heb al lang gezocht met google, maar dan kom ik of sites met cd-rom bezels, of sites uit de VS die niet naar NL verzenden ( tevens zullen de verzendkosten dan ook gigantisch hoog zijn ). Dus toen heb ik een andere aanpak genomen, ik ben op plaatjes gaan zoeken met google, en zo heb ik nogal wat sites gevonden die ook die bezels verkopen. Helaas verstuurden die winkels niet naar NL.

Ik heb trouwens ook al een tijdje een advertentie op tweakers.net lopen daarover, helaas heeft niemand die bezels over.

Ik zag trouwens wel op de site van caseking.de dat ze 3,5" bezels hebben, dus daar had ik ook achteraan gemailed, maar ik heb nog steeds geen reactie weer. Dan kun je zeggen bel ze even, maar mijn duits is dermate slecht dat ik mezelf niet duidelijk kan maken over de telefoon.

Tevens ben ik nog op zoek naar een Lian-Li PC-60 voorkantje, aangezien mijn Lian-Li nog het oude frontje heeft ( met dat plastic bij de powerknop ) waar ik eigenlijk wel een beetje op uitgekeken ben.

Is er iemand die een site weet waar ik deze spullen kan bestellen ? _/-\o_

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 17:04
ik zou gewoon je modkunsten de vrije loop laten en met alu , schroefjes en de juiste verf gaan spelen , als je die frontjes dan al dicht wil ..., en er geen cdrom stations in wil , tenzij je wil gaan stealthen , maar dan werken die alu zilver geverfde plaatjes ook goed ...

Out of the box? What box? There is no box.

Verwijderd

Topicstarter
successor schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:38:
ik zou gewoon je modkunsten de vrije loop laten en met alu , schroefjes en de juiste verf gaan spelen , als je die frontjes dan al dicht wil ..., en er geen cdrom stations in wil , tenzij je wil gaan stealthen , maar dan werken die alu zilver geverfde plaatjes ook goed ...
Grappig dat je het zegt, ik heb nog een verzaagt lian li zijpaneel liggen, en ik zat te denken om mijn hele 5,25" bays uit 1 plaat te halen, staat denk ik ook wel mooi, maar dan zit ik nog met het probleem dat mijn frontje van m'n lian li niet zo mooi is :)

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Ik had hetzelfde probleem, maar in het zwart. Heb er een paar over kunnen kopen van een collega modder, maar anders zijn ze er haast niet aan te komen. Wel kon je ze volgens mij bij Alternate in Duitsland krijgen...

There is no replacement for displacement!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Er was er wel 1 met een PC 60 frontje, D8 in 1 van de grote CiP topics hier, Nog niet zolang geleden gepost, mischien moet je ff alle laatste 2 pagina's van de actuele CiP's afzoeken, :) Kzal je ff meehelpen ;)

Revive the guild!

Verwijderd

Topicstarter
eXistenZ_NL schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:57:
Ik had hetzelfde probleem, maar in het zwart. Heb er een paar over kunnen kopen van een collega modder, maar anders zijn ze er haast niet aan te komen. Wel kon je ze volgens mij bij Alternate in Duitsland krijgen...
Ik zal alternate in duitsland eens ff mailen. Wie weet.
Jelte,89 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:07:
Er was er wel 1 met een PC 60 frontje, D8 in 1 van de grote CiP topics hier, Nog niet zolang geleden gepost, mischien moet je ff alle laatste 2 pagina's van de actuele CiP's afzoeken, :) Kzal je ff meehelpen ;)
Bedoel je toevallig die van Casemodderpoel ? Ik heb zijn beide frontjes al overgekocht ( voor een ander mod project ), maar ik zoek eigenlijk gewoon de nieuwe versie van een pc 60 frontjes met gaatjes, niet die met gleuven :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:19 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 17:12
Ik heb die toch ergens op een NL site gezien... daar ben ik bijna zeker van...
* UltraSub peinst..

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Hier te koop

Hier voor 2 tientjes meer met mooi lcd scherm

Verwijderd

Topicstarter
Mr.S schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:22:
Hier te koop

Hier voor 2 tientjes meer met mooi lcd scherm
Nu snap ik ook waarom je Oeps in je ondertitel hebt staan ;)

Ik was op zoek naar helemaal lege 5,25" bay covers, dus niet voor een cd-rom oid. En ja zo'n lcd schermpje is wel mooi, maar dat zal straks een beetje overkill worden, aangezien er ook al een psone scherm in m'n 3,5" bays komt ( ja ja kweet lekker origineel B) )

Toch bedankt voor het moeite erin steken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:26 ]

Verwijderd

Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er namelijk hier nog een aantal liggen; zowel 5,25" als 3,5"! Adres staat in m'n profiel :)

• michelzwarts
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10-2024
Probeer eens http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&SubID=69

Freezing hardware levert een aantal lian spullen, en indien je contact opneemt, kun je zelfs artikelen bestellen die er (nog) niet op staan. Ik heb hier de BS-01 fan besteld voor mijn v2100 op te waarderen naar een v2100 plus.

Windows Veteran turned Apple Addict

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:36:
Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er namelijk hier nog een aantal liggen; zowel 5,25" als 3,5"! Adres staat in m'n profiel :)
Ik ben je zojuist toegevoegt op msn ;)
michelzwarts schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:38:
Probeer eens http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&SubID=69

Freezing hardware levert een aantal lian spullen, en indien je contact opneemt, kun je zelfs artikelen bestellen die er (nog) niet op staan. Ik heb hier de BS-01 fan besteld voor mijn v2100 op te waarderen naar een v2100 plus.
Freezing Hardware had ze niet, was ik al even langs geweest. ;)

De bezels zijn geregeld :D, _/-\o_ thnx jogm _/-\o_

Nu alleen nog op zoek naar pc 60 frontje met gaatjes :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:50 ]

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:08

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ik ben wellicht een VERSCHRIKKELIJKE n00b, maar wat zijn bezels?

Ik begrijp uit de posts hierboven dat het net wat anders is dan een standaard afdekplaatje voor een 5,25 of 3,5 bay... :?

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Niets anders dan een standaard afdekplaatje hoor.
Pagina: 1