Ik ben nu al geruime tijd ( 3 maand ofzo
) op zoek naar lege lian li 5,25" bezels (silveren) voor m'n Lian Li. Ik heb al lang gezocht met google, maar dan kom ik of sites met cd-rom bezels, of sites uit de VS die niet naar NL verzenden ( tevens zullen de verzendkosten dan ook gigantisch hoog zijn ). Dus toen heb ik een andere aanpak genomen, ik ben op plaatjes gaan zoeken met google, en zo heb ik nogal wat sites gevonden die ook die bezels verkopen. Helaas verstuurden die winkels niet naar NL.
Ik heb trouwens ook al een tijdje een advertentie op tweakers.net lopen daarover, helaas heeft niemand die bezels over.
Ik zag trouwens wel op de site van caseking.de dat ze 3,5" bezels hebben, dus daar had ik ook achteraan gemailed, maar ik heb nog steeds geen reactie weer. Dan kun je zeggen bel ze even, maar mijn duits is dermate slecht dat ik mezelf niet duidelijk kan maken over de telefoon.
Tevens ben ik nog op zoek naar een Lian-Li PC-60 voorkantje, aangezien mijn Lian-Li nog het oude frontje heeft ( met dat plastic bij de powerknop ) waar ik eigenlijk wel een beetje op uitgekeken ben.
Is er iemand die een site weet waar ik deze spullen kan bestellen ?
Ik heb trouwens ook al een tijdje een advertentie op tweakers.net lopen daarover, helaas heeft niemand die bezels over.
Ik zag trouwens wel op de site van caseking.de dat ze 3,5" bezels hebben, dus daar had ik ook achteraan gemailed, maar ik heb nog steeds geen reactie weer. Dan kun je zeggen bel ze even, maar mijn duits is dermate slecht dat ik mezelf niet duidelijk kan maken over de telefoon.
Tevens ben ik nog op zoek naar een Lian-Li PC-60 voorkantje, aangezien mijn Lian-Li nog het oude frontje heeft ( met dat plastic bij de powerknop ) waar ik eigenlijk wel een beetje op uitgekeken ben.
Is er iemand die een site weet waar ik deze spullen kan bestellen ?