Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vento Automatische klep

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus sinds kort een asus Vento,
nu vroeg ik me af of iemand een idee suggestie heeft om de klep automatisch en vloeiend naar boven en beneden te krijgen. dmv van een druk op de knop..

Verwijderd

Misschien is het makkelijk om even aan te geven hoe de klep nu open gaat. Ik zou het zelf ook niet precies meer weten. Waar zitten de schanierpunten, etc ?

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-11 20:12

GravGunner

Man's inhumanity to Man

heb ff gegoogled en kwam met de volgende plaatjes uit
Zijkant :Nummer 1 Pas op Zeer groot!
Voorkant: Nummer 2
Totaal shot: Alles in 1 zeg maar

hij scharniert als een auto achterklep zo'n beetje

target assimilated

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
tweede plaatje
Forbidden
You don't have permission to access /video/temp/vento4-small.jpg on this server.

Apache/1.3.34 Server at www.ixbt.com Port 80
Maar goed: vloeiend is altijd moeilijk. Dat moet je het met meerdere sensoren of hoekaanduiding met bijv grayencoding en sowieso met een microcontroller gaan werken.
Ik had iemand gezien die had het openingsmechanisme uit een oude CD-rom speler gesloopt... misschien ook een idee voor jou? Daar zit de elektronica en sensoren namelijk al bij... zelfs het knopje zit er al bij...hopen dat het motortje sterk genoeg is...

U vraagt, wij antwoorden.

Verwijderd

Oke, ik had ook wel ff gezocht maar kon zo 1 2 3 niet echt duidelijke foto's vinden :P. Maar dat is toch wel redelijk te doen met een servo'tje aan 1 van de 2 zijkanten ?

:X ik moet even beter nadenken, met een servo en vloeiend krijgen is wel moeilijk. Zoals hierboven aangegeven een cd-rom lade zou je er heel goed voor kunnen gebruiken ja. Dan hoef je zelf al bijna niet meer te prutsen met tandwielen etc.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:22 ]