Toon posts:

Kabelmodem HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, we hebben voor school een opdracht en daar staat de volgende vraag in die we niet kunnen vinden...

de invloed van het wl of niet aanwezig zijn van een microsporcessor inhet kabel modem op de totale systeempreformance.?

en een figuur met de begrippen channel, upstresmadata en downastream data en de timeslice met de plaatsing erbij in de bandbreedte....

mzlz

Verwijderd

Topicstarter
ja weet ik google.. vind jij het dan ff voor me op google dan ben ik je dankbaar.... kvind die shit niet...
is ram klote zoek t maar eens...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
(On)welkom op GoT :w

Neem eens een kijkje in:
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Policy: Alle regels die op het forum gelden

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:09:
Hoi, we hebben voor school een opdracht en daar staat de volgende vraag in die we niet kunnen vinden...
GoT is er niet om je huiswerk te doen. Wij zijn ook niet je persoonlijke zoekmachine.
de invloed van het wl of niet aanwezig zijn van een microsporcessor inhet kabel modem op de totale systeempreformance.? en een figuur met de begrippen channel, upstreamdata en downstream data en de timeslice met de plaatsing erbij in de bandbreedte....
Dit is geen vraag die in Procs, Mobos en Geheugen thuishoort; eerder in Netwerken. Ik raad je aan om even een spellingscontrole over je tekst te laten gaan, dat is voor ons ook makkelijker. Overigens is de vraag incompleet; er valt weinig over te zeggen als we de context niet weten. Welk kabelmodem? Welke microprocessor? Het lijkt me ook niet dat deze vraag uit het niets komt; hebben voorgaande hoofdstukken dit niet al behandeld?

Uit de FAQ: - wat heb je zelf al gedaan om hier over informatie te vinden? Behalve Google is er natuurlijk ook Wikipedia, en het woord timeslice kan als "timeslice", "time-slice", en "time slice" gespeld worden.

*edit: crap, beaten ;) *

[ Voor 3% gewijzigd door Yoozer op 31-01-2006 10:39 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

ram klote lijkt me pijnlijk, kutschool.
we hebben voor school een opdracht
Prachtig, huiswerkvragen zonder enige duidelijke vorm van inzet in de topicstart zijn hier niet de bedoeling.

Helaas toch echt zelf aan de gang dus :w

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.