Ik heb me suf gezocht, maar kom er (ook op Tweakers) gewoon niet uit en ik word er gek van
Had laatst artifacts en lijnen met mijn graka, maar daar ben ik nu gelukkig vanaf door wat biossettings te veranderen (stond standaard op flink overclocken
)
Nu heb ik weer een nieuw probleem; mijn peecee slaat uit na ongeveer een kwartier ingame te zijn. Als ie dan is uitgeslagen, moet ik eerst de stekker uit de kast trekken en alle stroom uit het mobo laten lopen eer hij weer wil opstarten. Ik denk dat het de voeding is (Chieftec 360 watt), want het eventlog geeft geen enkele melding van het voorval.
Mijn vraag is simpel: hoeveel watt heb ik -minimaal- nodig voor mijn config?
Specs:
Asus p5gd2-x mobo
PIV 3.2 640 Prescott
1024MB dual channel ram
Asus geforce N6800GT PCI-e
Maxtor 250 gieg sata
Sony dru-810 dvdbrandert
flop
2 casefans (normale grootte (standaard Chieftec gevallen))
Ik zit nu naar een Zalmann 430 watt voeding te lonken
maar weet niet zeker of dat wel voldoende is...
Had laatst artifacts en lijnen met mijn graka, maar daar ben ik nu gelukkig vanaf door wat biossettings te veranderen (stond standaard op flink overclocken
Nu heb ik weer een nieuw probleem; mijn peecee slaat uit na ongeveer een kwartier ingame te zijn. Als ie dan is uitgeslagen, moet ik eerst de stekker uit de kast trekken en alle stroom uit het mobo laten lopen eer hij weer wil opstarten. Ik denk dat het de voeding is (Chieftec 360 watt), want het eventlog geeft geen enkele melding van het voorval.
Mijn vraag is simpel: hoeveel watt heb ik -minimaal- nodig voor mijn config?
Specs:
Asus p5gd2-x mobo
PIV 3.2 640 Prescott
1024MB dual channel ram
Asus geforce N6800GT PCI-e
Maxtor 250 gieg sata
Sony dru-810 dvdbrandert
flop
2 casefans (normale grootte (standaard Chieftec gevallen))
Ik zit nu naar een Zalmann 430 watt voeding te lonken