Sinds een tijdje speel ik af en toe dit poker spel in RL met wat vrienden. het is erg lachen, maar wil het wat beter leren spelen. Nu is er een oerwoud aan casion meuk te vinden op internet, maar een echte aanrader ofzo kan ik nergens vinden.
Wat ik zoek is een spel waarbij:
-Ik het aantal spelers waar ik tegen kan spelen aan kan passen (eventueel hun speelstijl aan kan passen)
-Het niet om online credit en registratie meuk gaat.
-Een beetje leuk oogt.
-Beetje fatsoenlijke AI heeft.
In het uiterste geval zou ook een link naar een site mooi zijn met een flash based spel ofzo, waar het gewoon voor de gezelligheid gaat en niet voor de knikkers. Overal waar ik kijk moet je je meteen registreren en speel je met gratis credits en krijg om de zoveel tellen banners om je oren hoe je online geld kan verdienen met poker, en dat wil ik dus NIET.
Dus iemand tips voor een leuk spelletje waarmee ik lekker kan oefenen?
Wat ik zoek is een spel waarbij:
-Ik het aantal spelers waar ik tegen kan spelen aan kan passen (eventueel hun speelstijl aan kan passen)
-Het niet om online credit en registratie meuk gaat.
-Een beetje leuk oogt.
-Beetje fatsoenlijke AI heeft.
In het uiterste geval zou ook een link naar een site mooi zijn met een flash based spel ofzo, waar het gewoon voor de gezelligheid gaat en niet voor de knikkers. Overal waar ik kijk moet je je meteen registreren en speel je met gratis credits en krijg om de zoveel tellen banners om je oren hoe je online geld kan verdienen met poker, en dat wil ik dus NIET.
Dus iemand tips voor een leuk spelletje waarmee ik lekker kan oefenen?
Breek je nek voorzichtig