Op zoek naar texas hold'em spel (offline) voor pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 926 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Sinds een tijdje speel ik af en toe dit poker spel in RL met wat vrienden. het is erg lachen, maar wil het wat beter leren spelen. Nu is er een oerwoud aan casion meuk te vinden op internet, maar een echte aanrader ofzo kan ik nergens vinden.

Wat ik zoek is een spel waarbij:

-Ik het aantal spelers waar ik tegen kan spelen aan kan passen (eventueel hun speelstijl aan kan passen)
-Het niet om online credit en registratie meuk gaat.
-Een beetje leuk oogt.
-Beetje fatsoenlijke AI heeft.

In het uiterste geval zou ook een link naar een site mooi zijn met een flash based spel ofzo, waar het gewoon voor de gezelligheid gaat en niet voor de knikkers. Overal waar ik kijk moet je je meteen registreren en speel je met gratis credits en krijg om de zoveel tellen banners om je oren hoe je online geld kan verdienen met poker, en dat wil ik dus NIET.

Dus iemand tips voor een leuk spelletje waarmee ik lekker kan oefenen?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze misschien?

Texas Hold'em Video Poker 1.0.37

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
helaas, das een videopoker en eerlijk gezegd heeft t vrij weinig met echt texas hold'em te maken. niet opbieden enzo en daar gaat t nou juist een beetje om.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Main_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10-2023
Ik zou gewoon online spelen als ik jou was, want de AI in die spellen is vaak erg slecht, daar ga je echt weinig/niets van leren ;)

Ik speel zelf op verschillende sites, en ik ben in principe wel te spreken over het niveau, alhoewel je altijd mensen hebt die constant raisen (met willekeurige kaarten)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 19:47
Je hebt genoeg sites waar je eerst gratis mag proberen..

*knip* - zie modbreak hieronder

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 19:47
ben er ook een beetje mee bezig nu.. en opzich zijn er ook zat sites waar je gratis geld kunt krijgen om mee te spelen. Er wordt dan wel beter gespeeld dan in de play-money' spelen die je hebt op die sites; van die dingen kun je wel zeggen dat de AI redelijk slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij de wet sinds augustus is aangepast, is het aanbieden van online kansspelen zonder vergunning nog steeds verboden (zie ook zeef in "Pokertopic gesloten?").

Links plaatsen naar poker sites (waar de topicstarter overigens niet naar vraagt) is dan ook niet toegestaan. Ook niet als op zulke sites ook gratis gespeeld kan worden (dit laatste is waarschijnlijk niet bij wet verboden, maar alsnog staan we dit niet toe).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
Dit lijkt mij nou ook niet de bedoeling ;)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 06-02-2006 10:28 ]

Pagina: 1