DVD-box voor trouwvideo

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een speciale, DVD-hoes voor een klant van mij.
De gewone Amarai-cases zijn in leuke kleurtjes te krijgen,
maar ik wil echt iets origineels en wat klasse uitstraalt.
Wie weet waar zoiets te krijgen is, en wat dat gaat kosten?!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:22
Laat het maken door een boekbinder? Dus bijvoorbeeld de doos van hard karton, die bekleed met leer, en eventueel nog een tekst erop en/of een verzonken plaatje/foto...

• Chickendorp
  • Niet online
Ehmm..... quanta costa?!?
Bestaat zoiets nog niet??? Er zijn toch vast al eerder mensen hier tegenaan gelopen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Chickendorp schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:27:
Ehmm..... quanta costa?!?
Bestaat zoiets nog niet??? Er zijn toch vast al eerder mensen hier tegenaan gelopen?
Als je echt iets speciaals wilt blijkbaar niet :)
Trouwens waarom zou jij hetzelfde willen hebben als wat iemand al heeft? Dan is het toch niet zo speciaal als dat je een boekbinder haalt?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

http://www.google.nl/sear...ckaging&btnG=Zoeken&hl=nl

staat genoeg tussen dacht ik zo...

Aunt bunny is coming to get me!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik heb bij een knutselzaak of bij een papierwarenzaak (ava?) wel een houten doosjes gezien in die maat.Er werden los zwarte plastiekjes verkocht die je erin kan kleven om de schijfjes op vast te klikken. Alle mogelijke (lelijke) decoraties en knutselideeën waren voorzien (voorkantje uitsnijden foto erachter dat soort dingen.
Imho waren de kistjes mooi genoeg afgewerkt om met een schuurpapiertje de hoekjes wat af te ronden en af te lakken. Met de juiste lak kan simple hout er heel klassevol uitzien!

[ Voor 3% gewijzigd door the_stickie op 31-01-2006 01:34 ]

• Chickendorp
  • Niet online
The_Stickie schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:33:
Ik heb bij een knutselzaak of bij een papierwarenzaak (ava?) wel een houten doosjes gezien in die maat.Er werden los zwarte plastiekjes verkocht die je erin kan kleven om de schijfjes op vast te klikken. Alle mogelijke (lelijke) decoraties en knutselideeën waren voorzien (voorkantje uitsnijden foto erachter dat soort dingen.
Zou jij misschin nog de naam/plaats van deze winkel weten???

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik zoek ook een paar DVD doosjes, voor precies hetzelfde. Een trouwvideo.
Ik vind deze erg mooi: www.steelbook.com maar die worden speciaal fabrieksmatig bedrukt en zijn nergens te krijgen.

Is er een Nederlandse webshop die behalve standaard, zwarte DVD boxen ook iets origineels verkoopt?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1