Sinds vanavond klapt mijn pc uit als ik 3d ga draaien
hoe ik dit weet ?
ik speelde bf2 en opeens hing de computer.
dus heb nog een paar keer geprobeerd en bleef vastlopen.
ben toen de temp gaan checken van de kaart
die word over de 70 tegen de 80 aan misschien nog wel hoger
ik heb dit ook gecheckt dmv van atitool 3d window te laten draaien en nvidia display temperature erlangs te houden.
ik heb hier nooit eerder last van gehad.
echter als ik dan de pc uitzet en weer opstart is alles weer goed en zegt ook windows niks, alsof er dus niks gebeurd is
let wel de pc REBOOT niet, hij hangt gewoon vast, scherm gaat uit..
als ik dan zo idle kijk is hij 51 graden, maar hij loopt bij 3d dan heeeeeel hard naar de 65 en loopt dan langzaam verder
stomste van alles is dan nog dat ik eerst bijv dan kon zien tot bijvoorbeeld 78 graden, nu net klapt hij er al bij 70 graden uit, hoe kan dit dan, ik weet dat 70 graden niet goed is maar het kan toch niet meteen dodelijk zijn toch ?
hoe ik dit weet ?
ik speelde bf2 en opeens hing de computer.
dus heb nog een paar keer geprobeerd en bleef vastlopen.
ben toen de temp gaan checken van de kaart
die word over de 70 tegen de 80 aan misschien nog wel hoger
ik heb dit ook gecheckt dmv van atitool 3d window te laten draaien en nvidia display temperature erlangs te houden.
ik heb hier nooit eerder last van gehad.
echter als ik dan de pc uitzet en weer opstart is alles weer goed en zegt ook windows niks, alsof er dus niks gebeurd is
let wel de pc REBOOT niet, hij hangt gewoon vast, scherm gaat uit..
als ik dan zo idle kijk is hij 51 graden, maar hij loopt bij 3d dan heeeeeel hard naar de 65 en loopt dan langzaam verder
stomste van alles is dan nog dat ik eerst bijv dan kon zien tot bijvoorbeeld 78 graden, nu net klapt hij er al bij 70 graden uit, hoe kan dit dan, ik weet dat 70 graden niet goed is maar het kan toch niet meteen dodelijk zijn toch ?
[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 31-01-2006 00:01 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner