Toon posts:

Goede laptopwinkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil tussen nu een paar maanden een nieuwe laptop gaan kopen! Vooral mobiliteit is zeer belangrijk, ik twijfel nog tussen 12,1/13/14 Inch scherm. Over de overige specificaties ben ik redelijk uit, maar dat doet er ook niet toe in dit topic.

Ik wil graag de laptops voelen, ff zien hoe groot het toetsenbord is etc. Is er ergens in de randstad een goede winkel die veel laptops uitgestald heeft staan? En dan ook de Asus modellen! zodat ik ze kan zien voelen en eventueel testen.

Iemand ervaringen met winkels buiten de randstad. Belangrijk vind ik dat ik ze gewoon kan zien, ook met de keuze van 12,1/13/14 Inch grootte!

Alvast bedankt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen idee of ze Asus hebben, maar de Mediamarkt heeft altijd wel veel laptops staan.

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

De Wit Computers in IJsselstein heeft er meestal wel 1 of 2 van Asus staan, maar die zijn allemaal praktisch hetzelfde (en fijn dat ze zijn :))

Schaadt het niet, dan baat het niet

Verwijderd

Dixons in lisse heb ik een goede ervaring mee

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44

Bob Popcorn

Plop!

Ja, ik ben ook op zoek naar een goeie winkel in de omgeving Den Haag!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Verwijderd

Mycom die heeft er wel een paar.

Verwijderd

Ik zou idd ook zeggen MyCom, mooie grote showroom, maar verkoopt momenteel alleen maar 15.4 en groter van Asus. Eventueel hebben ze misschien nog 13.1 van Sony, maar das ook niet bij alle winkels zo.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Mediamarkt heeft er erg veel. BCC doet hier volgens mij ook aan.
Deze hebben meerdere merken staan.
Daarna wordt het wat lastiger, want kleinere winkels hebben nou eenmaal minder merken.

In de apple-store kun je ook altijd leuk spelen.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga denk ik sowieso ff bij Mediamarkt langs, MyCom heeft degene die ik wel eens wil zien (Asus W5A). Ff mailen waar ze die hebben staan.

Verwijderd

ey mensen de reden dat ik deze topic even "bump" zeg maar, is dat ik ook een goede winkel laptop winkel zoek, want media markt en mycom hebben wel veel laptops maar die verkopers weten niet zoveel..... das wel een beetje jammer. De media markt verkoper wilde liever dat ik een desktop kocht dan een laptop.....want daar kon die me meer over vertellen.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:20
RAF

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Tip: Bezoek eens een Apple dealer.... _/-\o_

Lekker!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 07:36
Laat ik nou zelf zeggen: MyCom... 20 winkels in NL. Voeren "praktisch alle" Asus modellen. Dus ook de kleinere 10, 12" notebooks. S6 e.d. Je moet er wel specifiek naar vragen, daar deze via het hoofdkantoor geleverd worden en niet standaard winkel assortiment zijn.

..::System Specs::..

Verwijderd

hmm ok ik was vanmiddag bij mycom maar de halve stelling was leeg :o

Verwijderd

Ik heb goeie ervaringen met PCsnel.nl net buiten het centrum van a'dam. (A'dam Zuid).

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Bekijk voor ervaringen gewoon de Tweakers.net Shopsurvey :)
Of een notebook jouw wel of niet aanstaat: Zoek een reviews en benchmarks van de gebruikte hardware.

Verder zal een slotje ervoor zorgen dat dit oude topic voor eeuwig met rust gelaten wordt :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.