Toon posts:

audio recordable's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan ik audio recordable's gebruiken in mijn cd brander
en zijn ze dan alleen tegebruiken voor audio,of ook voor data
heeft iemand dit al eens mee gemaakt 8)7

Verwijderd

Audio cd branden (van goed merk) is overal leesbaar als audio cd. Data cd met mp3tjes erop is alleen is sommige spelers leesbaar. Verder is deze info erg makkelijk te vinden, dus probeer voortaan eerst een de search enzo =)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 23:18 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
Volgens mij is een audio cdrecordable niets anders dan een gewone cd-r, maar met extra heffing erop en een extra bitje omgezet zodat die standalone cd-recorders deze slikken.
Ze zullen het volgens mij dus gewoon doen in een cd-recorder van een pc. Deze zal het schijfje waarschijnlijk als een gewone cd-r herkennen.

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:59

rik

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:17:
Audio cd branden (van goed merk) is overal leesbaar als audio cd. Data cd met mp3tjes erop is alleen is sommige spelers leesbaar. Verder is deze info erg makkelijk te vinden, dus probeer voortaan eerst een de search enzo =)
Als jij voortaan posts goed leest?

Voor zover ik weet is het enige verschil een indentificatiebitje, voor de rest zijn audio-recordables gewoon identiek aan de "normale" recordable. De recorder checkt op dat bitje, spelers en branders voor in de PC niet. Gewoon te gebruiken als data-recordable dus!