Hmmz.. wel een grappige simulator, hoe nep hij ook (duidelijk) is. Ben ik nu de enige?
Het lukt me alleen nog niet echt, om ook maar 1 oefening af te rijden, zonder dat ik commentaar krijg van die instructeur.. Is dat slecht?

Ik rijd niet tehard, geef richting aan, verleen voorrang, stop voor rood, rij weg bij groen.. en toch het advies om de oefening nog een keer over te doen...

En ik ben nu juist benieuwd naar die snelwegrit die erin zou zitten..

(en dan gaan we niet 120 rijden..

)
Het is over het algemeen ook niet echt slim om zonder rijbewijs met een auto te gaan rijden, kijk, ik deed het ook wel op mn 17'e, maar dan ging mn vader mee op zondag naar een industrie terrein. Da's hier zondags gewoon een oppervlakte van 5km aan wegen die volledig vrij zijn (al zal hier en daar nog een trailer of truck staan), ander verkeer kom je niet tegen. Het bedienen van de auto kun je dus redelijk oefenen. Verkeerssituaties ben ik verder niet aangegaan, mn vader had immers wel een rijbewijs, dus van- en naar reed hij
We zijn 1x staande gehouden toen ik op het industrieterrein reed. De agent vroeg wat de bedoeling was, wij alles uitgelegd en mijn vader zegt dat hij de risico's kent en mij de openbare weg niet op laat rijden.. Agent snapte de situatie wel en reed weer door, maar dat geluk kun je alleen hebben je als je ze vriendelijk tewoord staat. Hij had me daar namelijk weldegelijk kunnen pakken voor rijden zoder rijbewijs (= 180 euro, 5jaar rijontzegging).. Dat had dus betekend dat ik de volgende dag op de fiets naar school had gemoeten, en voordat ik op school was, was ik wel 20Km verder ongeveer.. Want dan mag je ook niet meer op een brommer rijden..
Ik kan het dus niet afkeuren dat je het doet, maar zorg dat er iemand bij je is met een rijbewijs en rijervaring, die weet waar een instructeur op let, en die NUTTIGE tips geeft. Meng jezelf
NOOIT in verkeerssituaties met overig verkeer, je weet dat je niet verzekerd bent, 1 fout en je kan een evt. schade (of zelfs letsel?) volledig zelf ophoesten..

Dat wil je niet lijkt me
[
Voor 100% gewijzigd door
Destruction op 01-02-2006 09:36
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.