Toon posts:

laage key rate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows nee (me) geinstaleerd om te kijken wat het was. Maar wat me opviel dat ik mijn koetje maar 600 kkey/s seconde haal terwijl ik volgens mij rond de 900 kk/s moet zitten hoe is dat mogelijk.

ps. Heb nu een benchmark gedaan en idd kom rond de 900 kkey/s. Heb bolgen mij ook niet echt processor vretende dingen op de achter grond lopen dus zou eigenlijk niet weten wat het nu veroorzaakt.

Verwijderd

windows ME heeft veel nutteloze proggie's draaien die cpu tijd kosten

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik denk dat windows ME op zich al meer gebruikt van de processor dan een lagere windows versie. Als ik mijn eigen pc's moet bekijken dan kom ik tot dezelfde conclusies.
Dus ik denk dat het aan windows ME ligt !
;)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand mischien een idee welke proggie daar op de achter grond draaien en niet zien vol zijn ?
en hoe kan ik die uitschakelen

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Druk maar eens op:
CONTROL + ALT + DELETE
dan kun je zien wat er draait en het eventueel afsluiten (als het goed is)
Maar ik weet niet of er iemand anders is die een "betere" oplossing heeft !
Dus w8 het maar ff af
:7

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• MadCow*
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

Op zondag 21 januari 2001 21:42 schreef Wessie het volgende:
.....
Maar ik weet niet of er iemand anders is die een "betere" oplossing heeft !
Dus w8 het maar ff af
:7
ik gebruik zelf een prog genaamd wintop
die geeft aan welke progs er lopen en hoeveel
cpu tijd ze gebruiken :) alleen weet ik niet meer waar ik het vandaan heb :(

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Verwijderd

Topicstarter
Wat blijkt nu ik heb nog 20 % van mijn idle cpu tijd over en jah dan schiet het natuurlijk niet op. Weet iemand mischien hoe ik de client moet instellen zodat ie al mij idle cpu tijd eet?

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dit op te lossen :(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:34

crisp

Devver

Pixelated

Ctr-Alt-Dlt --> alles beeindigen behalve Dnetc.exe, Systray en explorer.
MsConfig gebruiken en kijken wat hij standaard allemaal laadt --> zoveel mogelijk wegslopen.
Er waren wat dingen (automatische backups ofso :?) die ME nogal regelmatig uitvoerd. Ik heb zelf helaas geen ME, maar bovengenoemde acties zouden al een boel uit moeten maken...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus gekeken met behulp van task info2000 en proggie waar mee je kan kijken hoeveel recourses hij gebruikt. Daar staat dus gewoon dat ik nog 20 % tot 40% aan idle cpu tijd over heb. En mijn dnetc client maar 60 % gebruikt maakt van mijn cpu terwijl ik niks anders heb lopen. Weet iemand hier een oplossing voor. IK heb niks veranderd aan mij dnetc config die prority staat nog gewoon op
Pagina: 1