Ik heb een duitste hp onmibook 6000. Hier is in principe niks mis mee,alleen het toetsenbord heeft een paar duitse toeten. Ook kloppen er een paar niet. Is het mogelijk om nieuwe toetsen te bestellen/stickers op de toetsen te plakken zodat het weer helemaal Nederlands is?
ik zeg:
http://www.marktplaats.nl..._en_laptops/19534654.html
er staan er meer voor onderdelen hoor.
koop een gare, of de parts. Maak ff een foto van de indeling als het nog in elkaar zit.
http://www.marktplaats.nl..._en_laptops/19534654.html
er staan er meer voor onderdelen hoor.
koop een gare, of de parts. Maak ff een foto van de indeling als het nog in elkaar zit.
www.casarodriguillo.com
Door een Y op de Z te plakken word het nog geen Y, dus daar moet je wel wat aan doen, technisch is het toetsenbord ook anders ingedeeld...Leolinedance schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:31:
Ik heb een duitste hp onmibook 6000. Hier is in principe niks mis mee,alleen het toetsenbord heeft een paar duitse toeten. Ook kloppen er een paar niet. Is het mogelijk om nieuwe toetsen te bestellen/stickers op de toetsen te plakken zodat het weer helemaal Nederlands is?
Dat is toch op te lossen door een andere toetsenbord te selecteren (softwarematig)Fairy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:40:
[...]
Door een Y op de Z te plakken word het nog geen Y, dus daar moet je wel wat aan doen, technisch is het toetsenbord ook anders ingedeeld...
www.casarodriguillo.com
Ik heb de Y en Z omgedraait en dat werkt perfect! Ik gebruik nu gewoon de nederlandse indeling, dus bij een paar knoppen kloppen de opdrukken op de toetsen niet. De toetsen zitten echter wel op de juiste plaats. Misschien inderdaad maar eens een kapot toetsenbord op de kop tikkenFairy schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:40:
[...]
Door een Y op de Z te plakken word het nog geen Y, dus daar moet je wel wat aan doen, technisch is het toetsenbord ook anders ingedeeld...
Hoi,
Een jaar terug zat ik met hetzelfde probleem. Toen vond ik op de beurs een bedrijf dat stickervellen verkocht voor laptoptoetsenborden.
Dan krijg je gewoon een velletje waar letterlijk een toetsenbord op is getekend zeg maar. Die stickertjes plak je zo op je toetsen en geen centje pijn.
www.czcomputers.nl (even een mailtje sturen ofzo, ik zie ze niet op hun site staan.)
Een jaar terug zat ik met hetzelfde probleem. Toen vond ik op de beurs een bedrijf dat stickervellen verkocht voor laptoptoetsenborden.
Dan krijg je gewoon een velletje waar letterlijk een toetsenbord op is getekend zeg maar. Die stickertjes plak je zo op je toetsen en geen centje pijn.
www.czcomputers.nl (even een mailtje sturen ofzo, ik zie ze niet op hun site staan.)
Hartelijk dank! Dit is wat ik zochtnijn-01 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 02:25:
Hoi,
Ziet het er een beetje netjes uit met die stickertjes? Ik heb het bedrijf gemaild, dus ik laat iets horen hier zodra ik meer weet.
Nou, ik krijg niet echt reactie...misschien nog iemand anders met een alternatief?
Verwijderd
PCSelect hebben die ook (nu www.gebruiktelaptop.nl). Ze staan bijna op iedere pc beurs ik heb er ook een paar velletjes met stickers gekocht.
Mooi zo! Hun website is trouwens nog niet online, maar dan koop ik die binnenkort welVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:02:
PCSelect hebben die ook (nu www.gebruiktelaptop.nl). Ze staan bijna op iedere pc beurs ik heb er ook een paar velletjes met stickers gekocht.
Kijk ook eens bij www.nowthatsit.nl (nog beter om ze even te bellen). Die hebben ook losse 2e hands onderdelen voor laptops.
Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.
Oud topic, maar leek me geschikt om mijn volgend vraag te stellen:
Zijn jullie in de zoektocht toevallig blanco-toetsenbord stickers tegengekomen?
Ik heb mijn keyboard vol shortcuts zitten voor een bepaald programma, en zou graag key-top stickers printen om deze erop te plakken.
Zijn jullie in de zoektocht toevallig blanco-toetsenbord stickers tegengekomen?
Ik heb mijn keyboard vol shortcuts zitten voor een bepaald programma, en zou graag key-top stickers printen om deze erop te plakken.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Pagina: 1