Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Net nieuwe X5 ontvangen.
Laatste firmware 2.10b5 erop gezet.

Via podcasting download ik regelmatig radio uitzendingen.
Ik heb regelmatig dat er seconden even geskipt worden tijdens afspelen op de player.
Voorbeeld van een passage:
www.djeduardo.nl/x5error.mp3
Het treedt op op een specifiek moment, als ik terugspoel ontstaat het nl steeds op exact dezelfde positie.Je zou zeggen dat het dsn dus aan de track zelf ligt.
Als ik echter dezelfde file op dezelfde positie afspeel, OOK vanaf de X5 op de PC met winamp is er geen probleem(..!)

Originele file is 96 kbs ( podcast link: http://www.radio-online.nl/PHP/podcast.php )
Om het probleem hoorbaar te maken heb ik echter via line out het afgespeeld en opgenomen via de pc om de file online te kunnen zetten.

Wat is er aan de hand?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 22:10 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Is het alleen bij podcasts zo? Of heb je dit ook bij willekeurige mp3'tjes?

Verwijderd

Topicstarter
Bij andere mp3's ook, bv muziek met hoge bitrates van bv 160

Voorbeeld 2:
www.djeduardo.nl/x5error2.mp3

( originele mp3: Ondanks dat het als voorbeeld dient, blijft een volledig MP3tje posten illegaal... )

Ik ontdek ook dat als het gebeurt, de bitrate aanduiding van 160 verandert in 'Vbr' ( variable bitrate)
vreemd..

Zou dit te maken kunnen hebben met firmware versie?
Ik heb de laatste versie,maar.. die is wel een beta.. Bedenk ik me nu

[ Voor 44% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-02-2006 11:40 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zou er op kunnen duiden dat er iets mis is met VBR mp3'tjes. Probeer eens een CBR mp3'tje en kijk wat er dan gebeurd.
Probeer ook eens andere firmware.

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 01-02-2006 13:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gemeld dat alle betreffende mp3's CBR zijn.
Dus geen VBR, Wat ik meldt is dat zodra de errors optreden de weergave in display VBR is (en blijft)

Ik heb echter de firmware nu ge-'downgrade' naar 2.07
es kijken hoe dit gaat.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 21:33 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Aha, dan heb ik daar overheen gelezen. Erg vaag probleem is dat, nog nooit van gehoord. Dus zodra je die CBR files afspeelt "springen" ze spontaan naar VBR, en loopt de boel vast? :? Erg raar. Lijkt me een foutje in de speler, dus wellicht dat die firmware upgrade helpt. Probeer anders een format.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

topictitel aangepast :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gaat de speler Retour naar mp3man.nl
( 2e keer deze maand, Joystick was 2 weken geleden ook al defect, geen 'klikje'meer naar rechts en daar dez enieuwe voor gekregen..)

Ook zij vinden het een zeer vreemd probleem.
Ik heb nog alle geluidsopties( BBE/Surround EQ etc) uitgeschakeld, maar dit heeft ook geen invloed.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 12:37 ]

Pagina: 1