5.1 geluid switchen, ZM-RSA?

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Hey,

Ik heb een Zalman 5.1 headset die ik vaak (nouja, niet echt vaak, maarja ;)) bij lanparties gebruik. Thuis gebruik ik hem echter zelden omdat ik niet telkens achter PC wil kruipen om stekkertjes om te wisselen.
Omdat ik tegenwoordig vaak 's avonds wat langer doorga dan mn ouders wil ik eigenlijk dit ding dan gaan gebruiken, maar nog steeds geen zin om dr achter te kruipen :P Nu ben ik even op zoek geweest naar een 5.1 switcher, en het enige dat in de buurt kwam is een ZM-RSA van Zalman. Nu zou ik echter niet weten waar ik het neer zou kunnen zetten, en ook hoef ik alleen maar een switch, geen seperate volume controls.

Daarom dus, kent iemand hiervoor nog andere oplossingen?
En zo nee, heeft iemand die ZM-RSA toevallig ergens te koop gezien? bij mn vaste shops issie niet te vinden, en in pricewatch kan ik hem ook niet vinden :(

Alvast bedankt,
TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Verwijderd

Mijn moederbord heeft een 5.1 aansluiting en ik heb er een soundblaster 24-bits in.. Heb jij niet zo een zelfde opstelling? Want dan hoef je namelijk alleen maar ff softwarematig aan te geven welke uitgang je wil gebruiken

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 22:11 ]

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:11:
Mijn moederbord heeft een 5.1 aansluiting en ik heb er een soundblaster 24-bits in.. Heb jij niet zo een zelfde opstelling? Want dan hoef je namelijk alleen maar ff softwarematig aan te geven welke uitgang je wil gebruiken
Ik heb inderdaad zo'n zelfde opstelling, maar mijn SB is vele malen beter dan mijn onboard geluid, en het softwarematig switchen is zeer vervelend aangezien ik dan echt alles opnieuw moet starten eer ze de nieuwe default sound-output pakken :o

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]