[Featurerequest] PDA site voor GOT

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
In reactie op dit topic wil ik dan ook graag een verzoek hier in dienen. Ik heb begrepen dat het weinig kans maakt, maar nooit geschoten is altijd mis.

Uit het bovenstaande topic blijk dat er voor got al templatse klaar liggen voor de pda site. jammer genoeg zijn deze nooit gebruikt en of is hier nooit de tijd voor gevonden. Ik vind dit een erg gemis dus daarom zou ik de crew willen vragen of er misschien een degelijke pda site komt voor got en ook voor tweakers, omdat ik die ook erg mager vindt.

het zal waarschijnlijk niet zo hoog op de agenda staan, maar veel user zouden er graag gebruik van willen maken, en sommige zouden er zelfs voor willen betalen:
Nakebod schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:20:
Dat zou idd wel weer kunnen. In dat geval.. :P Ben ik bereid om een abbo te nemen. Op dit moment zie ik de noodzaak niet daarvoor. Banners, storen mij 99% niet, mail, heb ik al genoeg, opslag ruimte, als ik tekort kom mount ik wel een nieuwe hdd in mijn server :P
Maar een PDA template.. \o/ :D
Dus waar in de planning ligt deze site?

Bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 31-01-2006 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
I know check de ts:
Ik vind dit een erg gemis dus daarom zou ik de crew willen vragen of er misschien een degelijke pda site komt voor got en ook voor tweakers, omdat ik die ook erg mager vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit mij bij het verzoek van TS aan. Een PDA site zou een verrijking zijn, en in het tijdperk van PDA's eigenlijk noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:29

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Dat zou iig voor mij weer een reden zijn om een abbo af te sluiten. Ik heb een abbo gehad om T.net indertijd te steunen, aan de extra features heb ik niet veel gehad. Ik heb mijn jaarabbo daarna ook niet meer verlengd. De komst van een betaalde PDA-template zou iig voor mij een reden zijn om een abbo af te sluiten. Uiteraard heb ik het liever gratis ;)

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
WHiZZi schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:00:
Dat zou iig voor mij weer een reden zijn om een abbo af te sluiten. Ik heb een abbo gehad om T.net indertijd te steunen, aan de extra features heb ik niet veel gehad. Ik heb mijn jaarabbo daarna ook niet meer verlengd. De komst van een betaalde PDA-template zou iig voor mij een reden zijn om een abbo af te sluiten. Uiteraard heb ik het liever gratis ;)
Gratis is natuurlijk beter, maar we weten niet zeker of dat haalbaar is aangezien je voor de pda site dan ook banners zou moeten maken. Ik denk niet echt dat het haalbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Ik sluit me hier ook bij aan. Ik zou het zeer waarderen als GoT geschikt zou worden gemaakt om te bekijken en misschien zelfs ook wel te gebruiken (lees: posten) met een PDA. Ik denk ook gezien de populariteit van smartphones op GoT dat dit totaal geen overbodige luxe is. Dan heb ik het nog niet eens over de opkomst van GPRS (edge) en UMTS...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45

AirX

Tweak Guru

Hoedje schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:05:
Ik sluit me hier ook bij aan. Ik zou het zeer waarderen als GoT geschikt zou worden gemaakt om te bekijken en misschien zelfs ook wel te gebruiken (lees: posten) met een PDA. Ik denk ook gezien de populariteit van smartphones op GoT dat dit totaal geen overbodige luxe is. Dan heb ik het nog niet eens over de opkomst van GPRS (edge) en UMTS...
Voor de frontpage is er al een (magere) PDA site. Een echte PDA GoT site lijkt mij op het moment prioriteit te hebben. Ben het een beetje zat om continu rond te scrollen met opera >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

* Wokkels wil graag een 'hear, hear!' laten horen!

Ik zou het geweldig vinden als er een PDA-versie van GoT zou komen. Er is toch wel een hele grote opkomst van PDA's en Smartphones e.d. die dit denk ik interessant maken. :)
Ik snap dat het veel werk is uiteraard, maar zoals iemand al eerder zei: Misschien gaan mensen er wel voor betalen... ;)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri denkt dat het werk op zich wel nog kan meevallen. Als je GoT bekijkt via een proxy die alle css en zo stript, maar plain html weergeeft, ziet het er zelfs al werkbaar uit. Mits een relatief eenvoudige css-file moet het imo wel mogelijk zijn er iets werkbaars van te maken.

In elk geval zou het zeker een belangrijke meerwaarde bieden imo, maar goed, onze devvers hebben het druk en het verlanglijstje van de users is groot.... ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 20:27
* Skaah lijkt het ook iets! Netfront 0wnage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Yoeri schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:36:
* Yoeri denkt dat het werk op zich wel nog kan meevallen. Als je GoT bekijkt via een proxy die alle css en zo stript, maar plain html weergeeft, ziet het er zelfs al werkbaar uit. Mits een relatief eenvoudige css-file moet het imo wel mogelijk zijn er iets werkbaars van te maken.

In elk geval zou het zeker een belangrijke meerwaarde bieden imo, maar goed, onze devvers hebben het druk en het verlanglijstje van de users is groot.... ;)
Spider.007 heeft al een keer zoiets gemaakt toch? Dan is het een kwestie van misschien wat bugfixen en online gooien?

Verder vind ik dit ook een goed idee, een techsite als tweakers moet toch eigenlijk wel beschrikbaar zijn vanaf PDA/ Smartphones etc.

Edit: Kleine kick blijkbaar :+, niet naar de datum gekeken.
offtopic:
wordt hier ook niet veel gepost. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vold op 03-02-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

Vold schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:38:
[...]
Spider.007 heeft al een keer zoiets gemaakt toch? Dan is het een kwestie van misschien wat bugfixen en online gooien?
Ja, maar dat was nog niet echt af en moet inmiddels aangepast worden aan de nieuwe look van GoT en React 1.9.4. Daar zit dus nog wel wat werk aan...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:11

Duinkonijn

Huh?

zou het opzich wel prachtig vinden als dat er ook komt..

tis wel iets wat ik mis :+

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

crisp schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 13:41:
[...]

Ja, maar dat was nog niet echt af en moet inmiddels aangepast worden aan de nieuwe look van GoT en React 1.9.4. Daar zit dus nog wel wat werk aan...
Of je kiest ervoor om hem in zijn huidige vorm online te zetten zodat abonnee's er gebruik van kunnen maken :) Aangezien de template verder enigsinds uitgekleed is denk ik dat je voor 1.9.4 weinig hoeft aan te passen.

[ Voor 10% gewijzigd door Spider.007 op 04-02-2006 13:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Spider.007 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:34:
[...]

Of je kiest ervoor om hem in zijn huidige vorm online te zetten zodat abonnee's er gebruik van kunnen maken :) Aangezien de template verder enigsinds uitgekleed is denk ik dat je voor 1.9.4 weinig hoeft aan te passen.
* DaannO is het hier mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Voor als nog heeft niemand, die hier over gaat, inhoudelijk hier op gereageerd :) Dus voor wanneer staat dit in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

Het staat op de ToDo, maar vooralsnog is er geen planning voor

Intentionally left blank

Pagina: 1