In reactie op dit topic wil ik dan ook graag een verzoek hier in dienen. Ik heb begrepen dat het weinig kans maakt, maar nooit geschoten is altijd mis.
Uit het bovenstaande topic blijk dat er voor got al templatse klaar liggen voor de pda site. jammer genoeg zijn deze nooit gebruikt en of is hier nooit de tijd voor gevonden. Ik vind dit een erg gemis dus daarom zou ik de crew willen vragen of er misschien een degelijke pda site komt voor got en ook voor tweakers, omdat ik die ook erg mager vindt.
het zal waarschijnlijk niet zo hoog op de agenda staan, maar veel user zouden er graag gebruik van willen maken, en sommige zouden er zelfs voor willen betalen:
Bedankt
Uit het bovenstaande topic blijk dat er voor got al templatse klaar liggen voor de pda site. jammer genoeg zijn deze nooit gebruikt en of is hier nooit de tijd voor gevonden. Ik vind dit een erg gemis dus daarom zou ik de crew willen vragen of er misschien een degelijke pda site komt voor got en ook voor tweakers, omdat ik die ook erg mager vindt.
het zal waarschijnlijk niet zo hoog op de agenda staan, maar veel user zouden er graag gebruik van willen maken, en sommige zouden er zelfs voor willen betalen:
Dus waar in de planning ligt deze site?Nakebod schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:20:
Dat zou idd wel weer kunnen. In dat geval..Ben ik bereid om een abbo te nemen. Op dit moment zie ik de noodzaak niet daarvoor. Banners, storen mij 99% niet, mail, heb ik al genoeg, opslag ruimte, als ik tekort kom mount ik wel een nieuwe hdd in mijn server
Maar een PDA template.. \o/
Bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 31-01-2006 09:12 ]