Toon posts:

steeds zwevende bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag ik heb de laatste tijd op mijn pc (windows XP prof) steeds als ik hem opnieuw opstart dat hij zwevende bestanden gaat terug zetten....hoe kan dit?en hoe kan het steeds voorkomen????

Tevens is er ook steeds iets op de schijf dat hij niet meer kan benaderen dus daar heeft het wel iets mee te maken....

thanks....

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28
Wat zijn in jouw beleving zgn. "zwevende bestanden" ?

[ Voor 15% gewijzigd door Master FX op 30-01-2006 20:57 ]

Stay safe

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-03 15:22

markvt

Peppi Cola

Scan je harddisc eens met scandisk lijkt erop alsof je hdd corruptie vertoont als dit aanhoudend is en scandisk het niet kan verhelpen : Maak een backup want je hdd gaat kapot.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
ja precies het gebeurd dus bijna steeds als ik windows opnieuw opstart....en vervolgens kan scandisk blijkbaar niet alle zwevende bestanden terug zetten.....

Want er raken dus steeds meer bestanden niet benaderbaar.....nu heb ik dus ook een hdd tooltje geinstalleerd wat de status van je harde schijf kan meten..deze geeft nog geen problemen aan...

Maar het zou natuurlijk altijd kunnen...

Zouden virussen dit ook kunnen veroorzaken???misschien moeilijk te zeggen aangezien er steeds weer nieuwe virussen bij komen....