Toon posts:

Mxstream support geen IRC - deel II

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al eerder gevraagd in deze thread , en na een antwoord te hebben gekregen van Planet Internet vraag ik het weer: wordt IRC daadwerkelijk niet ondersteund door MXStream, of is dat pure onzin? Even het antwoord van PI op deze vraag:

"Nee dat is inderdaad niet mogelijk vanwege de C-NAT-protocol. "

Nou hadden al 2 mensen gereageerd op de 1e thread die beweerden dat het pure onzin is, en IRC prima werkt in combinatie met MXStream. Nu weet ik het ff niet meer.. iemand ideeen? :?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zal vast wel werken, alleen moet je waarschijnlijk wat speciale instellingen te doen om te DCC'en etc.

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07 14:18
Hehe, nog één keertje dan (heb wel MxStream via XS4all); IRC werkt perfect, heb er nog nooit enig probleem mee gehad :7

Edit: en ook niet met DCC'en..

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik heb nooit iets gelezen over hoe IRC wel of niet aan de praat te krijgen is met ADSL. Ik heb mIRC gewdonlaod, geinstalleerd en het werkte meteen. Geen enkel probleem dus. Ik heb basic MXStream bij Planet Internet en ik zit ook nog een achter een servertje/firewall...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Het werkt prima hier (XS4ALL).. Geen enkele speciale instelling.

DIT IS MIJN WEBSITE

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 12:26
ik kan alleen niet DCC-en (mxstream via xs4all/wingate)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 20:53

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 23 januari 2001 14:06 schreef mullah het volgende:
ik kan alleen niet DCC-en (mxstream via xs4all/wingate)
dat ligt dus niet aan mxstream, maar aan het feit dat je IRC'd via een gateway.
Waarschijnlijk kun je wel degelijk dcc'en, alleen op aanvraag van iemand anders, en niet andersom. Komt omdat in het dcc beriggie je IP mee wordt gestuurd, en als je het via een gateway doet, word het lokale ip meegestuurd. Iemand anders probeert vervolgens op dit ip te connecten, maar omdat het lokaal is kan hij je niet vinden

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Doet het hier ook prima mbv gesharede connectie met sygate 4
Pagina: 1